Jaa ik heb al 5 tp's gehad en nog geen een x zwanger geworden. Ik voel nu ook helemaal niks raar alleen hele pijnlijke borsten soms maar dat komt denk ikvooral door de utrogestan. Ik hoop echt dat ik woensdag positief test want niks voelen kn ook juist positief zijn. Ik ga voor jou ook duimen woensdag dame82!!!
Ik ben bang dat het bij mij mis is..... heb buikpijn die verdacht veel op de komst van de rode duivels wijst. Hoop zoooooo dat ik het mis heb, maar pffffff dat wachten ik wordt er gek van ☺️ Woensdag testen als er nog niks te zien is *duim*
Spannend dames. Ik blijf jullie volgen. Hoop woensdag veel mooie streepjes voorbij te zien komen Dingen voelen en niet voelen... Het zegt allemaal niks. Ik moest zaterdagnacht zo plassen dat ik echt dacht positief te testen maar helaas... bij de zwangerschap van mijn zoontje heb ik veel buik- en rugpijn gehad alsof ik ieder moment ongesteld kon worden. Dat is goed gegaan. Alles kan nog! Toi toi toi!
Ik zit pas op 6 dpo, dus kan nog laaang niet testen. Hoop dat jullie alvast de toon zetten met alle drie positieve testen! Heb weinig echt opvallende klachten. Tepels een beetje gevoelig en je ziet dus de aders best wel lopen... En sinds paar dagen voel ik m'n onderrug, maar denk dat alles door de utrogestan komt.
Dames hoop woensdag mooie verhalen te lezen!! Denk dat het hier mis is. Vanmiddag een druppel bloed verlies bij het afgeven. Buik vol ongesteldheid krampen. Het is moeilijk om nu postief te blijven.
Ik hoop ook op mooie verhalen voor woensdag!! Met ze alle duimenn! @peet12 hoeveel dagen na tp zit je nu? Het kan ook innesteling zijn he😌
Liekje23 woensdag was me tp. Dus 5 dagen geleden. Laten we het hopen op innesteling😃 Maar voelt zo raar nu😕
Oh die rollercoaster he...ik voel ieders onzekerheid hier! Wachtweken zijn killing, maar ik vind de wachtweken sinds het ivf-traject nog 100x erger. Je weet gewoon dat er een bevruchting in je buik zwemt en het enige dat die moet doen is blijven zitten ...zooo spannend! @Peet: het is ook wat vroeg voor al ongesteldheid toch?! Maar ik begrijp dat bloed iets is dat je liever niet ziet! Ik ga duimen dat het het 'goede' bloed is. @Nimo:jij hebt buikkrampen en wordt er onzeker van, voor mij klinkt het als 'hebben hebben hebben' Maar waarschijnlijk als ik ze zou hebben werd ik er ook weer onzeker van. Ik duim voor je dat het 'gewoon' mini is die lekker aan het nestelen is! @ Buko: nog ff doorbijten en dan kun jij ook testen! Is het de eerste keer dat je utro gebruikt? Ik heb bv nergens last van bij utro, dus dat kan ook nog! Misschien is het wel van een zwangerschap, maar ja dat is de eerste keer altijd ontdekken. @ Saskia: thanks voor de bemoedigende woorden
Hoi allemaal ik ben jen89 en zit aan me 4e iui en zit nu ook op het wachtbankje mag vrijdag testen heb gister al stiekem getest met een test die 6 dagen van te voren al gedaan kan worden maar helaas negatieve test dus het is nu afwachten! Hoop voor iedereen doe tot woensdag moeten een positief testje gekrijgen!
Meiden ik wordt gek hier....... met vlagen buikpijn en dan is het weer weg. Die pijnlijke borsten zijn er nog steeds en ik ben de uren aan het aftellen totdat ik morgenochtend kan testen. Ik ga ervan uit dat de 1ste poging is mislukt (was met IUI ook) maar de hoop is er zo ontzettend erg...... Welkom Jen89 en jij natuurlijk ook sterkte met het wachten
Ik zit op dag 10 na de tweede iui. Ik had twee folikels en geen idee hoeveel zaadcellen. Ik had zaterdags de inseminatie, en het stond nog niet in het systeem ofzo wat ik overigens best slordig vindt, want stel dat het super weinig was.. Ik wordt echt gek van mezelf, bij alles wat ik voel ga ik google raadplegen maar veel wijzer wordt ik er niet van.. Ik heb het gevoel dat ik ongesteld ga worden, hoewel ik niet super veel last van krampen heb en dit anders wel voel. Wel heb ik meer eetlust en ook veel zin in chocolade en ben ook met vlagen behoorlijk chagarijnig en verdrietig 😞 Mijn gevoel zegt me dat deze poging ook niet geslaagd is, ff afwachten nog dus. Mijn vriend is ook niet bepaald een prater dus het is fijn hier even mijn verhaal kwijt te kunnen.
Ja, dit is echt onze aller allereerste ronde. Mijn vriend heeft teelbalkanker gehad dus heb nooit op een natuurlijke manier zwanger kunnen worden en zijn meteen met ICSI begonnen. Heb wat dat betreft dus ook geen vergelijkingsmateriaal.. Het voelt in ieder geval nog niet alsof ik ongesteld moet worden. Dan heb ik het ijjjssskoud en spierpijn in mijn schenen
Ik vind die Utro maar een gek goedje. De ene keer blijft de boel mooi zitten, de andere keer heb ik na twee uur hele brokken die eruit komen en net was het juist vrij vloeibaar? Iemand die dat herkent?
Ja ik meld mij. Gisteren cryo tp gehad. We hebben al een dochtertje van 1 ook uit dezelfde serie. Vind het wel weer spannend. Als het goed gaat mag ik over nu 12 dagen testen. Maar durf ik nu nog niet aan te denken
Heb ik ook. Plas soms hele stukken uit. En gisteren zag ik niks. Word ik ook weer onzeker van. Dan denk ik dat ik het verkeerd heb gedaan
Iedere poging is weer spannend als je een wens hebt voor zo'n klein wonder De eerste week gaat het allemaal nog wel, maar de 2de week vindt ik echt moeilijk..... als ik vandaag niks roods zie ga ik morgen testen (1 dag voor mijn officiële testdatum). succes met wachten, maar schrijf gerust alles van je af hier