Kan het nog steeds niet geloven. . Heel licht. Maar ik mocht eigenlijk pas zondag een urinetest doen.
Wat een mooie resultaten hier! Dat geeft mij toch weer moed! Ik hoop dat biepje en buko ook zo'n mooi resultaat mogen verwachten! Biepje ik denk dat jouw streep een dikke vette wordt hoor!
Buko ik zie dat jij 15 moet testen ik ook. Maar wacht jij tot 15 maart. Of ga je eerder testen? Heb altijd gewacht tot test dag of ik werd orgie(dan wist ik genoeg) Maar nu twijfel/spanning of ik eerder zou testen.
Haaai meiden ik ben zo zenuwachtig morgen mag ik testen maar misschien doe ik het vanavond al.... ben nog niet ongi en dat word ik meestal wel in die 2 weken wacht tijd meestal 2 dagen voor me test dag... ben vandaag 1 dag over tijd als ik van een cycles van 28 dagen uitga! Met vandaag erbij 2 dagen over tijd zou het dan tochhh????
Jen01 wat spannennnd! Ik zou gwn testen. Als morgen je officiele testdag is zie je het vandaag ook al .. zeker! Succes!!
Oo wat jammer Jen! wacht toch nog tot morgen. Ik heb wel eens gelezen dat iemand pas op wd 14 positief testte. Damess die utrogestan nemen..miss een rare vraag maar hebben jullie wel gwn gemeenschap? Ik durf het nog steeds niet echt.
Gefeliciteerd meiden! Geeft weer hoop Jen ik duim voor je Saskia gaan jullie gelijk door? Wij hebben ons gelijk weer aangemeld. Ik hoop over 2 weken weer een terugplaatsing te krijgen.
Balen jen01. Sterkte Liekje wij hebben geen gemeenschap, het kan wel hoor. Maar omdat ik vies en niet prettig vind. Doen we het niet!!
Peet ik ga denk ik dinsdag testen, dan is het precies twee weken na de punctie.. Zondag de 26e heb ik nog 10.000eh pregnyl gespoten dus testen voor as zondag heeft sowieso geen zin denk ik? Bij jou is het én een cryo, én twee dagen dan bij mij teruggeplaatst dus in jouw geval zou ik wel wat eerder durven testen😊
Twee dagen eerder dus. Ik mag van t zkh testen op wd8, eigenlijk best snel. Al voelt het niet zo hahaz