Spannend! Ik vind her lastig inschatten dit is de eerste cyclus na de miskraam en ik merkte zeker de eerste week dan m'n lichaam anders reageerde dan normaal.. wel 2 weken daarna al eisprong.. Heb sinds vrijdag al dat ik heel vast slaap maar om half 7 al klaar wakker ben (normaal tot 8 half 9) en m'n temperatuur is hoger dan normaal de week voor nod (normaal Max 36,8 om 8 uur en nu al 37,1 om half 7) sinds gister zijn m'n tepelhoven groter. Normaal als ik ongesteld zou worden heb ik constant vreetbuien en verschrikkelijk last van de zijkant van m'n borsten.. maarja wie weet is m'n lijf door de miskraam wel anders dus ik weet niet waar ik nou van uit kan gaan
Ik zit ook op het wachtbankje. Nu op dpo4. Dus duurt nog veel te lang hihi. Vorige cyclus werd ik op dpo11 ongesteld na een positieve test op dpo10
Over 4 dagen zie ik wel waar het vandaan komt.. wij zijn er niet mee bezig maar is altijd welkom.. voordiegene die het heel graag willen ik ga duimen voor jullie.. hooo dat het deze ronde wel raak zal zijn voor jullie allemaal
Hier ook op de wachtbank. Maandag een knalpositive ovulatietest gehad. Echt super fijn want dit is de 2de cyclusronde dit jaar die uit zichzelf komt.en die van augustus moesten we over slaan omdat ik net een rode hond vacinatie had gehad. Zou nu een cyclus van 45 dagen hebben en kan 12 oktober testen als ik niet ongi word. Ondanks dat ik weet dat de kans bij ons klein is (verminderde zaadkwaliteit)vind ik het toch wel erg spannend!
Ff een vraagje.. ik ben nog nooit zo erg ziek geweest.. ben nu ook duizelig enzo.. had na de eisprong ook barstende hoofdpijn heb in het ziekenhuis prik gehad. Herkennen mensen dit als een kwaal ondat het immunsysteem ofzo veranderd of heerst het gewoon?
Heey dames hoe is het met jullie? Ik ben vanmiddag ongesteld geworden, netjes 4 weken na m'n miskraam.. ronde 11 / 2 is dus van start gegaan.. baal echt als een stekker en ga steeds meer bang zijn dat er iets mis is met me waardoor het maar niet wil lukken
Jammer dat je ongesteld bent geworden en miskraam heftig zeg sterkte.. maar wel fijn dat in iedergeval je menstruatie weer netjes op gang is gekonen.. ik hoop dat volgende ronde jou ronde wordt.. ik ben nog steeds niet ongesteld geworden als ik vanavond niet wordt ga ik morgenochtend testen.. bij hoeveel weken heb je een miskraam gehad? Maar je was dus wel zwanger toen dat is toch hoop dat je zwanger kan worden.
Iets meer dan 5 weken, was de 2e zwangerschap. Heb al een dochter van 3 rondlopen.. maar frustrerend is het wel, dochter was in de 2e ronde raak, nu was het ronde 9 (pas) wat dus een miskraam is geworden.. heb het even zwaar nu.. de huisarts wil nu ook (nog) niks doen om dat ik dus wel zwanger ben geweest.. het is aan de ene kant een geruststelling dat ik wel zwanger kan worden, maar ik ga steeds meer aan mezelf twijfelen dit is echt een aanslag op m'n zelfvertrouwen en langzaam aan keert de normaal altijd zo vrolijke spontane vrouw steeds meer in zichzelf.. ben nu steeds bezig om maar afleiding te zoeken want als ik even niks doe begin ik te huilen
Aggg lief toch moet je niet doen dikke knuffel.. blijf zoals altijd een spontane vrolijke dame.. probeer jezelf tijd te geven ook met het verwerken. En tijd met je dochtertje door te brengen. Wat ik wel wil zeggen is blijf ook positief en god heeft jou wel een gezonde dochtertje gegeven. Sommige lukt dat ook niet. Begrijp me niet verkeerd ik bedoel het positief..
Snap ik Weet je wat het is, ik heb best veel zwangeren in de omgeving. maar meerder deel van deze zwangeren zijn ongepland zwanger geworden, hebben geen stabiele relatie of hebben de financiele middelen er niet voor. 3 van deze dames roken minimaal 6 peuken per dag. Waarom krijgen deze mensen deze prachtige zegening van onze Heer. Terwijl ik bid en hoop, we leven gezond en wij hebben zoveel liefde nog te geven. Ik zou er alles voor over hebben om nog een kindje in ons gezin te mogen verwelkomen... Soms vraag ik me gewoon af wat God voor ons in petto heeft, waarom mensen die er niet klaar voor zijn wel, en wij niet..
Ja snap ik dat je er moeilijk mee hebt sommige zijn gewoon simpeler met denken. Bijvoorbeeld ik rook ook maar ik zou direct stoppen zodra ik zwanger zal raken of echt voor een kindje ga. Maar waarom hun wel ik niet tja het leveb is hard maar je kan niet zeggen dat hun het niet verdienen.. ik zeg niet dat jij dat zegt het is een voorbeeld. En op financieel gebied het is maar ook bet hoe je het bekijkt. Dat betekent dus dat de arme geen recht op kinderen heeft.ik hoop dat je mij niet verkeerd begrijpt en ik zal zeggen ga verder bidden en god zal insallah jou opnieuw die mooie zegening geven.