Hallo meiden, Wie zitten er ook in ronde 3 en vindt het leuk om onderling erover te babbelen? Zie de reactie graag tegemoet! Groetje Linny
Hoi Linny, Ik zit ook in ronde drie, voor mijn gevoel al heel wat rondes verder! Het gaat best langzaam dat wachten! Zou het liefst elke week wel willen testen! Toch is ronde drie nog niet zo veel, sommige meiden zijn al heel wat rondes verder! Veel succes met zwanger worden groetjes Dib
Hoi Dib, Ja ik heb dat ook lijkt al een eeuwigheid maar eigenlijk is het nog maar heel pril... Wachten duurt me ook echt veeels te lang.. Linny
Heb je wel een beetje een regelmatige cyclus? Anders kan het wachten langer duren dan je denkt! Ik heb een beetje raar gevoel over deze cyclus. Ben afgelopen twee dagen niet zo lekker, heb afgelopen dinsdag wat roze bloedverlies gehad, precies op de datum wat de innesteldag moest zijn. Probeer niet te veel te hopen maar mijn gedachten kan ik moeilijk op andere dingen zetten! Groetjes
ik zit ook nog steeds in ronde 3, maar m'n cycli zijn zo lang dat ik al bijna 5 maand bezig ben bij elkaar...en maar wachten he! (volgens mij vinden de moderators het trouwens niet goed dat je een topic opent per ronde...)
Hai. We hebben besloten geen ronde topics meer toe te laten. Er lopen nog wat oude, maar de nieuwe gaan dicht. je kunt je aansluiten bij de NOD topics. groetjes Natasja