hey meiden! zijn er toevallig ook meiden die eigenlijk veel dingen normaal ook al hebben en niet zwanger zijn? ik dan toevallig: -darmen borellen ALTIJD -kan om de kleinste dingen flippen(word er zelf ook wel gek van kan er niet mee omgaan) -en ook altijd slijm verlies.
He! Herkenbaar... Ik ben normaal gesproken een wandelend zwangerschapsverschijnsel: regelmatig vlagen van misselijkheid, emotionele uitbarstingen, twee weken voor ik ongesteld moet worden pijnlijke en gespannen borten, etc... Misschien blijft dat alles juist wel weg als ik zwanger ben! Groetjes, Esther
ja daar wacht ik ook op. ik denk zelf dat als ik niks voel dat het misschien zwanger is.deze maand verwacht ik niks meer vandaag test gedaan en negatief dus heb nog weinig zin om te gaan testen.ik ga nu mijn cyclus aan houden van 39 dagen,zal ik vast wel ongi worden,zo niet dan nog maar een test doen of naar de ah.
ja ik ook, ik heb altijd vlakvoor me NOD een opgezwollen buik,heb altijd wel stemmingswisselingen nu hoop ik snel op een symptoon die ik nog nooit heb gehad en een positieve test natuurlijk!