Goedemorgen, ik lees wel hoor Goed eigenlijk! In de week van 1 mei voor de 1e echo. Omdat ik tegen wat familieleden erg open ben geweest de aanstande opa's en oma al ingelicht. Evenals mijn schoonzus. Dat was best emotioneel. Nu kijken of alles goed blijft gaan. Neem trouw de utro nog. Maar ik ben al erg aangekomen... dus ik hoop dat het voor de rest van de mensen nog even geheim kan blijven...
hallo dames, Ik wil graag mee kletsen, zit sinds vorige week vrijdag 14 april op het wachtbankje. tp gehad van 2 embryo's. wachten en wachten maar weer.....
Hoi, hier ook op het wachtbankje. Na 4 mislukte IUI's hebben we in december intake IVF gehad, op 12 april de punctie en drie dagen later de tp. Ik had 11 eitjes, helaas is er maar 1 embryo ontstaan. Maar misschien is 1 all it takes? Wachtbankje vind ik niks, maar wie wel Wat zijn jullie manieren om het van je af te zetten (al is het maar voor even) en afleiding te zoeken? Ik vind vooral afleiding in afspreken met (kinderloze...) vriendinnen en Netflixen
hallo dames, ik ben van wachtbankje afgevallen, helaas vanmorgen kwam de menstruatie. pffff wat een verdriet hierom. poging 4 voorbij. nu verwerken en gesprek met de arts en dan wanneer we eraan toe zijn allerlaatste poging.