Zelfde hier... zou mogen testen van de arts morgen Vandaag testje gedaan weer wit.. Nog steeds geen tekens te merken dat mijn menstruatie eraan zit te komen :s morgen mag ik bloed laten trekken
Hey meiden hoe gaat het hier? Ik had even afstand genomen van het forum. Ik merkte dat ik er veel te veel mee bezig was en door even niets meer te lezen heb ik het even helemaal los kunnen laten. Tijd gaat snel, disndag alweer de eerste echo voor poging 2. Dan vrijdag waarschijnlijk weer en dan volgende week als het goed is alweer de tp. Hoop dat ik het deze keer wat beter van me af kan zetten dan de eerste keer!
Dank je Leuntje! Ziekenhuis gebeld wn we doen op verzoek van gyn nog 1 keer iui en dan door naar icsi! Pff voelt een beetje als kastje muur omdat we nu inmiddels 1 jaar in het ziekenhuis lopen en pas 1 behandeling gehad
Ja dat geloof ik, ik had in oktober eerste afspraak en nu al iui gedaan. Maar gewoon duidelijk vragen hoe en wat. En volgens mij kun je meteeb icsi als je al een poos zelf huiswerk gemaakt hebt...
Ik ben ook van het bankje af. Bloedtest negatief, stoppen met de utro en als ik ongesteld word weer een nieuwe ronde met dubbele dosis
Hier ook Game-over vandaag naar het labo moeten gaan, geen zwangerschap te bespeuren nu maar wachten op ms.. & dan terug opstarten met clomid
Balen zeg meiden! Wat rot... hier ook mislukt hoor...ben een tijdje offline gebleven. Wij gaan ook weer door, we hebben nog 1 cryo. Dus hopelijk over ongeveer 2 weken een terugplaatsing.
Hoi dames, Ik zit ook te wachten. Erg spannend weer. Ik zit op dag 10. Dus nog een dagje of 3 a 4 afwachten of ik ongesteld word of niet. Moet zeggen dat ik de zenuwen wel onder controle heb. Ik zie het wel.
Spannend amy8! Ik hoop deze keer ook dat ik er relext onder blijf. Ik mag woensdag voor tp. Tot nu toe ging t goed maar voel langzaam wel wat spanning voor het telefoontje morgen. Hoop dat ontdooing goed gaat en hoop dat het een mooie cryo is.