Eind vd maand krijgen we weer vakantiegeld. Dit jaar gaan we niet op vakantie. Gebruiken t geld voor nieuwe spullen in huis en tuin. Ook nieuwe wasmachine nodig. Maar om toch nog even erop uit te gaan wil ik hubby verrassen met leuk weekendje. zaterdagavond uiteten, of lekker chinees bestellen en filmpie kijken thuis. De zondag is ander verhaal. Wilde naar de bios gaan maar weenie of er dan wel een leuke film is. En zo niet, wat gaan we dan doen? Kids gaan zaterdagavond t/m zondag 18u naar mn pa. Zaterdag moet hubby helaas gewoon werken dus hebben eigenlijk alleen de zondag tot 18u. Dierentuin zijn we pas geweest, biosje kan als er een goeie film is, en daar stopt mijn inspiratie Dacht heel misschien nog naar Phantasialand. Zijn we 5jaar geleden geweest, welgeteld 30min in het park geweest en toen begaf mijn rug het. Maar het is zo ver weg Dikke tank benzine, bijna 2uur rijden. en dat voor een pretpark... kom is met ideeen dames
Wij waren dagje naar Luxemburg. Maar dat is wel erg ver voor jullie zie ik. Was wel heerlijk! Overigens hadden we dochter wel mee. Evt. In NL leuk stadje of iets bezoeken...
dat is íets te ver ja zat te denken aan dagje utrecht ofzo inderdaad. Rotterdam is ook nog een optie. maarja, hubby is niet zo van het doelloos rondlopen haha. Kids hebben nog kleding nodig maar wil juist even een dagje anti-kind (snappie? ) gewoon echt gericht op ons saampies
Vanaf Flevoland, dagje Amsterdam? Leuk hotelletje, lekker uit eten, tochtje door de grachten maken? Misschien treed er nog een leuke band op in paradiso of zo?
amsterdam is een no-go hijs zo'n beetje anti-amsterdam opgegroeid. (feyenoord fan...) En als we er wel heen zouden gaan is het amsterdam dit, kunnen niet voetballen, zeuren over het lelijke stadion enz enz. Zo ging het ook toen we naar ZiggoDome gingen. Kijkt notebene op het stadion uit en heb hele avond gehoord dat dat lelijke gebouw in de weg stond enzo
Dolfinarium is zeker een optie, gaan we al jaren heen. Maar wil ook eens wat anders (had een abbo dus zijn er belachelijk vaak geweest haha) Walibi is trouwens wel een goed idee. al jaren niet meer geweest