Knit Dress Dawn Dit jurkje heb ik voor het 1e verjaardagsfeest van mijn dochter gekocht. Alleen het vinden van een bijpassende maillot en eigenlijk ook schoentjes/slofjes lukt nog niet erg. Ik dacht aan een groene maillot, maar die heb ik nog niet gevonden. In de winkels niet en op internet ook niet echt. Ze heeft maat 86. Wie heeft een tip?
Ik zou ook voor wit gaan... Snap het groene, maar is denk idd erg moeilijk te vinden. En dan met blauwe slofjes/schoentjes. Super leuk jurkje trouwens!!!
Dank jullie wel! Grijze, witte en crèmekleurige maillots heb ik al. Nu dus alleen nog op zoek naar leuke blauwe slofjes!
Ik zou dus zelf echt niet voor wit kiezen ik zou het wit dan te overheersend vinden Ik zou kiezen voor de kleur van de blaadjes. Beetje kaki achtig volgens mij ? Denk dat dat mooier is
Ik zou kiezen voor het groene of roze kleur van de bloemetjes.. Lijkt me veel leuker staan dan wit of creme.
BlijBlij.com heeft veel maillots. Bij dit jurkje vind ik gestreept en kleurig ook leuk. Maar ik ben niet zo van het 'matchen'
ik zou voor een creme of witte mailoot gaan met structuur. prenatal heeft echt hele mooie.. en inderdaa ook blauwe schoentjes. ik weet niet of er een primark bij je ij de buurt zit maar die hebben hele mooie blauw met witte stipjes voor meisjes schoentjes. weet niet of je ook online kan bestellen. succes
ik vind dit ook wel gaaf https://www.noppies.com/nl-nl/baby-kinderkleding-detail/maillots/35576/b291g1c469o15906s3
En een maillot in de kleur van het hart van de bloemen? Is dat roze of oranje? En indd blauwe schoentjes. Leuk jurkje zeg!!
Ja, die had ik gezien en dat was wel een beetje waar ik naar op zoek was. Maar ze hebben alleen nog maar maat 56/62 of 68/74 en daar gaan de lekkere spekbeentjes van mijn dochter echt niet in passen. Maar ik zoek vrolijk verder. Genoeg tips maken in ieder geval! Bedankt!
Mijn eerste ingeving was grijs of cremekleurig.. Maar ik denk idd dat een knalrood er ook leuk bij staat of knal roze!
En ik zou gewoon op de hm site bestellen! Die maillot zijn zo snel stuk met het kruipen... Of de hema!