Ik riep de dag erna ook gelijk als het zo mag gaan als nu dan morgen weer. Mijn ergste nachtmerrie was wel uitgekomen. 2,5 week over tijd, ingeleid en uiteindelijk een keizersnede. Ik ben wel heel blij dat ik een ruggenprik gevraagd heb. Morgen weer hoor, jammer alleen dat het het beste is om een jaar te wachten na de keizersnede.
hallo, het eerste wat ik zei toen de bevalling achter de rug was: dit zou ik zo weer over doen!. de verloskundige moest lachen en zei dat het een niet veel voorkomende tekst was! haha. ik ben wel 22 uur bezig geweest. en elke keer dacht ik nu komt de pijn maar die kwam dus niet. ik leefde helemaal in een roes en kon alles heel goed aan. heb dus ook geen pijn gehad. en de weeen waren eigenlijk prima op te vangen.. t was wel pittig maar zeker niet pijnlijk. alleen de eerste tijd na de bevalling vond ik erg zwaar... t begint nu pas beetje leuk te worden.. groeten rian
Hoi, ja hoor ik zou het zo weer doen! Vond het zelfs wel leuk, maar dan volgende keer graag MET mijn man erbij, ik ben in 2,5 uur tijd bevallen. met een natuurlijke onvolkomen stuitbevalling. En nee... bevallen van een klein kind is niet perse makkelijker dan een groot kind.(want die heb ik nu al zo vaak gehoord dat ik het even na gevraagd heb bij de gynaecoloog) groetjes
ik zou de bevalling ook zo weer over doen. alleen de tijd ervoor was erg slopend. moest in het ziekenhuis blijven en zou de volgende ochtend gel krijgen, mss in de middag dan wee opwekkers, maar die heb ik nooit gehad. de gel wel en dat heeft al ervoor gezorgd dat ik in de middag op 5 cm ontsluiting zat en ze mijn vliezen konden breken. ik heb niks gemerkt in de ochtend en pas om half 1 na het breken kwamen gelijk de eerste weeen. 2 uur later was de hele bevalling al voorbij... Ik heb dus de eerste 5 cm kado gekregen en daarna ging het zo snel! zou het zo weer doen!!!
Ik zou het ook wel over kunnen doen. Bevallig duurde in totaal maar 2 uur en 20 minuten dus het ging wel erg snel
ik ook hoor, mijn zwangerschappen lopen niet zonder problemen, maar de bevalling was voor mij 2x net als boodschappen doen. natuurlijk heb ik het gevoeld, maar 2x binnen 6 uur, en gelukkig alleen maar buikweeen daar hoop ik nu dan maar weer op
Ik zou de bevalling in die zin morgen weer overdoen omdat ik dan een tweede wonder in mijn armen zou mogen sluiten Maar tijdens de bevalling heb ik gedacht 'dit doe ik nooit meer!'. Daar ben ik gelukkig wel van genezen
net na de bevalling zei ok leuk nu nooit meer maar nu op terug kijk zou zo weer doen als weer zo snel mag gaan aleen wie bij bevalling heb zou wel anders doen.maar verlopig geen babies meer voor mij kan niet wachten tot ze echt door slaapt.
ken het ik wil volgende keer graag ook echt met mijn vriend ik voel mij iets beter niet verkeerd op vatten dat hier ook dames zijn die moesten missen en graag anders hadden gehad want heb nog beetje moeilijk mee
Tuurlijk niet! Je kindje "past er misschien wat makkelijker door"... Maar de hele fase van ontsluiting verschilt volgens mij helemaal niets met een normale bevalling!
Ikke!!! Riep het al gelijk: Zou het zo overdoen! Zowel de zwangerschap, bevalling en lles erna. Hopelijk is het ons nog een keer (of vaker ) gegund.
Nou als ik eerlijk mag zijn, ik zou mijn bevalling zo weer over willen doen, ik heb vind ik een supermakkelijke bevalling gehad, ging echt ongelofelijk snel. Voordat ik het wist was ons engeltje geboren. De weeen waren echt supergoed te doen. De pijn viel ontzettend mee. Ja, ik zou het zo weer over willen doen!
Ik zou over willen doen het moment dat die kleine op je buik wordt gelegd, wow.... Dat is het mooiste dat ik ooit meegemaakt heb! Verder heb ik trouwens ook geen trauma overgehouden aan mijn bevalling, al vond ik het %$#*&@ pijnlijk!
Nee liever bedankt bevalling van 36 uur met rug buim benen weeen en dan nog een ks achterna (sterrekijker) nee liever niet Maar niet elke bevalling is hetzelfde dus
thanx gynacoloog zei zelfs: het juist makkelijker om lekker thuis te bevallen van een 10 ponder dan in het ziekenhuis veel te vroeg bevallen zonder je man erbij met het vooruitzicht dat het allemaal wel eens fout kan aflopen. ik heb denk ik al wel iets van 10 keer die opmerking gehad hoor, hier en daar. ik wist niet zo goed wat ik ermee aan moest, ik wist zelf niet eens of het wat uitmaakte, groetjes
Wat raar dat je die opmerking van mensen krijgt! Er is ook wel eens een topic over geopend volgens mij he, dat iemand het gevoel kreeg van mensen dat ze geen "echte" bevalling had gehad... Nou mischa was 2 kilo (jouw kindje vast nog veel kleiner) maar ik heb er gewoon 14 uur over gedaan. En als het sneller gaat is het vaak ook juist veel pijnlijker he, een weeenstorm.
euh over willen doen nee nooit meer heb gisteren nog tegen mijn man gezegd. dit is mijn eerste en mijn laatste.
Tja ik heb eerder gepost dat ik het never nooi niet meer wilde doen en dat het mijn allergrootste nachtmerrie is. MAAR... Nu ben ik inmiddels zo ver dat ik nog wel een keertje wil om een kindje te krijgen. Voorlopig nog niet hoor! Maar het is allemaal zo bijzonder en ik wil graag nog een kindje. Hopelijk gaat de bevalling dan wel beter!