Lieve meiden, vorig jaar hebben jullie mijn jongens zooooooooo enorm blij gemaakt met hele mooie lieve verjaardagskaarten op hun verjaardag. Mijn meisje word donderdag alweer 4 jaar en ik zou jullie willen vragen of jullie mijn kleine meid zouden willen verassen met een verjaardagskaartje. Zij is zo enorm dol op post, als ik post krijg (geboortekaartjes e.d) dan rent ze als een gek na de brievenbus en komt ze met een smile met de post aan. Denk dat als er post speciaal voor haar is, ze een nog grotere smile op haar snoetje zal krijgen!!! Wij hebben alleen opa's en oma's in de familie voor de rest kijkt er niemand na ons om zoals jullie laatst al eens gelezen hebben in een ander topic van mij. Dus kaartjes komen er hier helaas niet in de bus voor de verjaardagen.......Daarom wil ik ik jullie vragen, zouden jullie mij meisje misschien willen verassen met een leuk verjaardagskaartje donderdag???
Leuk jullie hebben pb meiden! Enne Antares tuurlijk mag je het idee stelen haha...... Mijn meisje houdt overigens van; hello kitty, minnie mouse, princess en is helemaal verslaafd aan de kleur rose hihi......maar het mag ook gerust een ander kaartje zijn, want ze zal blij zijn met alles!! Ik ga alle kaartjes op de deur plakken, en er weer een foto van maken voor jullie, zodat jullie weten dat ze goed terecht komen!
Troelala ik wil je dochter ook wel een kaartje sturen hoor! Ik heb je adres nog in mn pb staan van toen ik je geboortekaartjes heb gestuurd. Ik neem aan dat dat adres nog klopt?