Hier is ie vanmorgen ook op de post gegaan! Ben benieuwd naar de foto! Hihi, leuk ! Fijne dag morgen!!
Mijn meisje heeft nu 9 kaarten op de kast staan. Bedankt hiervoor meiden! Me meisje ligt nu helaas ziek op bed, ze heeft t lang volgehouden, maar was nu echt op en niet lekker. Ondanks dat heeft ze toch een leuke verjaardag gehad. Lekker verwend door ons, veel plezier gehad, dus zeker geslaagd. Nu hopen dat ze snel beter word, want ze kwakkelt al een week....
Ahh wat fijn dat ze een leuke dag heeft gehad. Jammer dat ze ziek is Ben wel benieuwd naar de foto hoor!
sorry sorry sorry voor het lange wachten, maar bij deze de foto!! 12 prachtige kaartjes waar ze enorm blij mee was!! Dank jullie wel toppers!!!
ahh leuk! ik zie gelukkig dat mijn kaartje is aangekomen altijd fijn om terug te zien! was ze blij met de kaartjes?
Leuk! Dan weet je iniedergeval dat ie is aangekomen! Met de post weet je het tegenwoordig maar nooit!
Ik zie ook dat mijn kaartje is aangekomen. Fijn! En leuk dat wij met een kaartje je dochter zo blij konden maken!