Volgens ff heb ik een eisprong gehad op dag 64. Maar ik zie niet echt een duidelijke temperatuurstijging.. Wat denken jullie, dat ff het mis heeft? of toch een ei? Ik temp trouwens oraal en ik ben na het stoppen met de pil nog niet ongesteld geweest. Mijn kaartje staat in mijn album Groetjes Emma
Hoi Emma, Ik temp zelf nog niet zolang dus over het tempen kan ik je niet echt een antwoord geven. Maar heb je al wel een x een test gedaan aangezien je wel een erg lange cyclus hebt. Liefs
Wel apart dat je temperatuur inderdaad niet meer erg stijgt (wel net na de eisprong, vandaar ook het kruis)..denk dat je gewoon moet door temperaturen en afwachten of je rond de twee weken na je eisprong ongesteld wordt...dan weet je het zeker. Succes!
Bedankt voor de reacties. Ik heb 19 september een test gedaan en die was negatief.. ik denk dat ik inderdaad de twee weken even afwacht. Als ik dan niet ongesteld word doe ik weer even een testje. Is het normaal dat het zo lang duurt voordat de cyclus op gang komt na pilgebruik? duurt nu wel heel lang pff
Hey emma, Ik kan er eerlijk gezegd nog niet een eisprong uit halen.... Het wachten op ongi na de pil kan erg lang duren (bij mij een half jaar!) maar bij anderen is het gelijk na 28 dagen terug. Je zult dus gewoon even moeten afwachten. Ik denk dat je temp wat meer moet stijgen nog voor een eispong, want de tmp waar je nu op zit komt ook vaak voor voordat FF je ei aangaf. Succes met het geduldig afwachten... hoop voor je dat je niet lang meer hoeft te wachten!
bedankt friendly, ja dat vond ik ook. Vandaag is mn temp gestegen, is nog nooit zo hoog geweest en ik voel me verder fit en heb goed geslapen. Hoop dat ik eindelijk een eisprong heb gehad.. Ik wacht het rustig af gefeliciteerd met je zwangerschap trouwens!
Ik ben al aan het 'ontpillen' sinds januari..zie onderaan mijn cyclussen... Het is bij iedereen anders.