Hoi allemaal, Wij zijn begonnen voor een tweede kindje. De eerste keer was dit een lange strijd, maar uiteindelijk beloond met een prachtige zoon. Toen ik het in die tijd even niet zag zitten heeft iemand van dit forum ( Nessy) voor me gependeld. Het kwam uit! In december zwanger van een jongen. De kerstdagen konden niet beter. Nu zou graag weer iemand vragen om voor mij te pendelen. Dit gaf veel rust. Ik zeg niet dat het altijd werkt, maar het werkte wel voor mij. Zou iemand voor me kunnen pendelen? Mijn gegevens zijn: Lilian 27.05.1985 sterrenbeeld tweelingen Alvast bedankt! Groetjes Lil85
Oh daar heb ik echt nog nooit van gehoord! Wat doet iemand als die pendelt Ik ben ook wel nieuwsgierig! Dat moeten jullie zeker mijn echte naam weten?! naja zo niet dan zijn dit de gegevens 03-05-1984 sterrenbeeld stier! Ik ben al mama van een zoon 26-10-2009
Hoi Hoi, Degene die pendelt doe dat bijvoorbeeld met een ring of een naald aan een ketting en stelt dan vragen. Bijvoorbeeld wanneer je zwanger word en wat het word. Bij mij is de voorspelling toen uitgekomen. Ik hoop dat er nu weer iemand voor me kan pendelen. Misschien heb jij ook geluk. Liefs Lil85