Wordt er nog door iemand gependeld? Lees dat er veel aanvragen onbehandeld blijven en dat het een beetje onduidelijk is wie wel en niet (meer) pendelt.
Dat heb ik ook wel gezien, maar lees ook dat mensen geen reactie krijgen en dat er meer mensen zijn die pendelen, maar niet in de lijst staan zoals jij nu lees ik net! Ik zal je PB-en!
De laatste update van het pendeltopic (met uitleg) lijkt te zijn gemaakt op 17 febrauri..... dus er kan in de tussentijd inderdaad veel zijn veranderd.
en toch is ie de laatste weken veranderd want dani had een pendelstop en caruli kon je bij pendelen en dat is nu omgedraaid
Ik meld het altijd netjes als ik niet meer pendel of wel. Dan word het op de lijst aangepast. Je moet het als pendelaarster zelf doorgeven aan de mods. Op dit moment pendel ik dus niet. Hoewel ik wel heel veel pbtjes krijg
Ik ben sinds kort begonnen met pendelen en heb me sinds vandaag hier aangemeld. Ik ben paragnoste-medium en wil graag proberen of mijn gevoeligheid me kan helpen met het pendelen..ben dus absoluut nog lerende! Eerlijk gezegt heb ik er nooit zoveel mee gehad tot kort ,want het begon me oppeens erg te trekken. Dus,ingelezen en kijken waar het schip strand!