Hallo meiden, Ik heb sinds een 1 1/2 steeds het gevoel dat er een grote krop in mijn keel zit... een zeer vervelend gevoel. Ik zou normaal volgende week mijn regels moeten krijgen. Zou dit een zeer vroegtijdig symptoom kunnen zijn? Zijn er nog onder jullie die daarvan last gehad hebben?
Ja, dat had ik ook. Ik had al gesurft op het web wat het mogelijk zou kunnen zijn. Erg vervelend gevoel als er continue een brok in je keel zit Ik vond het een akelig gevoel, maar linkte het toen niet aan een mogelijke zwangerschap. Achteraf weet ik nu waar het vandaan kwam Succes!!!
Ik wil niet vervelend overkomen, maar zo kunnen we alles wel op een mogelijke zwangerschap gooien...Ik denk echt dat het er niets mee te maken heeft.
Ik heb ook zo'n gevoel in mijn keel.. maar ben niet zwanger. Volgens mij heerst er iets ook.. Weet verder niet of het een symptoom is.. ik had het niet toen ik zwanger was.
Ik heb dit zelf nooit gehad....maar het zou zomaar kunnen...maar idd zoals iemand anders al zei...dan kan alles van een zwschap zijn he hahaha
Hihi ja precies.... Er werd ook gezegd tegen mij dat je koffie niet meer lust als je zwanger bent, dat je dan weet dat je zwanger bent.. Ben nu bijna 8 weken zwanger en vind koffie nog steeds lekker, zo heeel af en toe want echt goed is t niet..
hoi,hoi, ik heb dit gevoel ook af en toe, ben wel zwanger, maar de huisarts wijdt dit aan spanningsklachten.... groetjes, Nie
Spanningsklachten zouden het ook wel kunnen zijn.... Alhoewel ik deze week in verlof was en dus niet echt stress gehad heb en toch blijft dat gevoel... zeer raar
ja dat is waar,dan ben je idd zeker. moet normaal morgen mijn regels krijgen... dus duimen dat ze er niet doorkomen
Ik herken een krop in de keel niet als zwangerschappssymtoom, maar ook als een naar kwaaltje bij stress/spanning.
Ik heb er ook al een hele tijd last van, maar ben niet zwanger. Al eens mee bij de HA geweest, die zag niks raars en zei, niet aan denken, dan gaat het wel weg. Dat valt echter niet mee als je het gevoel het dat er iets zit... Ben ook erg verkoude nu. Wel blij om te lezen dat ik niet de enige ben met deze kwaal!
Ben eens bij de dokter geweest, die ziet niets mis. Heb nog steeds mijn regels niet gekregen(dag 34). Straks om een test en morgenvroeg testen... Spannende dagen
ik heb jaren geleden ook maandenlang dat gevoel in mijn keel gehad,ik zat toen in een hele moeilijke tijd en volgens mijn huisarts was het spanning.Ik heb nooit gehoord dat het van een zwangerschap kon zijn,maar wie weet.