Hallo forumlezers Ik ben Veronique 26 jaar en moeder van een lekkere meid van bijna 5.Ik doe de opleiding leerling verzorgende, voor mijn afronding ben ik een kraamdossier aan het maken, en nu leek het me leuk om wat interviews erbij te doen van bevallingen met de keizersnee. Ik ben zelf ook bevallen via de keizersnee, maar zou graag ook ander dames willen interviewen. Het zou mij heel erg helpen. Groetjes Veronique
ik zou t graag voor je willen doen maar mijn dochtertje is op de natuurlijke manier geboren . t was wel een mooi verhaal al vond ik t zelf heb wel wat ingreepjes moeten ondergaan tijdens de bevalling . ik wilde thuis bev maar dat kon helaas niet door gaan
Mijn zoontje is geboren via de ks, omdat hij een sterrekijker was en de ontsluiting niet vorderde...als je denkt dat je iets aan mijn verhaal zult hebben pb me dan maar....
Hoi Lisa, heel erg bedankt voor je reaktie, ik ben wel heel nieuwsgierig naar het verhaal, alleen zijn de vragen echt gebaseerd op een keizersnee. Je mag je verhaal altijd mailen, kan als je het goed vindt, dit wel meenemen in mijn kraamdossier
Als je nog iemand nodig hebt, mag je mij een pb`tje sturen hoor! Ik ben uiteindelijk bij dochter bevallen met een ks (inleiding die mislukte).
lieve dames! Heel erg bedankt voor alle reakties! Hier ben ik echt heel blij mee! Dank jullie wel voor de tijd! Voor iedereen die op dit moment in verwachting is, alvast van harte!
Ik dmv een geplande keizersnee omdat onze kleine man in stuit lag. Ik lees wel een berichtje via mijn pb als je wilt!
Louise was een dwarsligger (kwamen ze pas achter met 39 weken en 4 dagen) dus na een draaipoging een ks geworden. Je mag mij ook pb-en met vragen.