Hoi Meiden, Even ee nvraagje. Ik heb 6 pendels. Allwomen dec 2010 Pink38 april 2011 Gimena jan 2011 Carulli Maart 2001 Wilma febr 2011 Daantje jan 2011 Zo veel verschillend alleen januari 2x. Weten jullie hoe dit kan? Of is het gewoon toevallig zo i kweet ik meot me er niet op vast pinnen maar bij sommige meiden lees je 4x de zelfde maand Vroeg het me gewoon af thanks!
Ach meis... ik heb vanaf november 2009 tot nu al zoooo veel verschillende pendels gehad pendels zijn leuk... en tuurlijk zullen er ook zeker uit komen... Maar bij mij... tja wat moet ik zeggen... ze hebben t al bijna 19 maanden lang al mis Ik geloof er niet meer in en vraag e rook niet meer naar... merk toch dat je ondanks mijn nuchterheid er wel een klein beetje extra hoop uit krijgt.
Hahaha ja ik hecht er ook heel weinig waarde aan hoor: )vindt het wel grappig maar je kan dr eigenlijk niets mee.
Ik hoop dat jij hetgoed hebt Gimena Ik voel niets. Ik heb werkelijk geen idee! Wel goed gesext maar ja geen idee. we wachten af...
@Tanja, ik was toevallig daarstraks ook al mijn pendels aan het bekijken en ze zijn ook allemaal totaal verschillend, ze lopen van februari 2011 (kan niet, want moet ventje nog serieus overtuigen voor 2de kindje, ik zit nog aan anti-conceptie) tot ergens in 2014 en zelfs 1 pendel die zegt dat er geen tweede komt. Maar heb in het verleden wel bij elke zwangerschap een juiste pendel gehad. en het strafste was dat ik voor engelenhealing bij een medium in behandeling was, en die zei je bent nu zwanger en het is een meisje, precies 10 d later positief getest en ondertussen is mijn dochter 7 mnd. ik wil je heel veel succes wensen met het zwanger worden,