Hallo allemaal, Graag zou ik ook een keer gependeld worden. In een pb wil ik wel de gegevens die nodig zijn zetten. x mbtc
Een pendelaanvraag moet je zelf doen bij degene die pendelen, niet via een eigen gemaakt topic! Hier staan de regels: http://www.zwangerschapspagina.nl/pendelen/15900-pendelen.html Succes!
die pendelaars hebben het altijd heel druk dus je moet echt geduld hebben...ik heb ook wel eens 3 a 4 weken moeten wachten op antwoord maar ja ze kunnen niet meer dan hun best doen!
Goed dat je de pendelaars een berichtje hebt gestuurd. Ze krijgen ect tientallen aanvragen per dag, dus soms kan het even duren voordat je wat hoort!
Net wat de andere meiden zeggen. Per dag komen er heel veel aanvragen binnen en aangezien de meeste pendelaarsters ook een gezin hebben werk enzo, kan het wel een tijdje duren voordat je antwoord krijgt
ja dat snap ik ook allemaal wel, maar ik ben iemand dat als ik een berichtje krijg in iedergeval laat weten dat ik het heb ontvangen maar dat het even kan duren. maar goed zo is niet iedereen. wat mij betreft is dit onderwerp gesloten en blijf wel afwachten.
Sorrie hoor maar als ik iedereen die een pb stuurd om te pendelen een bericht moet sturen als bewijs dat ik het pbtje goed ontvangen heb, dan ben ik de hele dag aan het pben. Dat is echt geen doen hoor. Mocht je na 2 weken ofzo niks gehoord hebben, kun je toch alsnog een keer een pbtje sturen? Das toch ook niet zo veel moeite.
Ik heb op 1 pendel 3 weken gewacht, maar met geduld kom je een heel eind en anders zoals Caruli zegt, nog even voor de zekerheid 1 berichtje na 2/2,5 week!