Nou ff me verhaal kwijt.. İk ben 4t/m10 juli naar me man in t buitenland gegaan. İk wacht op visum vandaar dat ik steeds ga. 11 juli ben ik ongesteld geworden maar heel raar. Eerste dag alleen bij afvegen tweede en derde dag wel normaal zonder stolsels.. Sorry voor ranzige beschrijving. Normaal wordt ik altijd 5 dahen dus nu 3 als je de eerste dag meetelt Maar afgelopen anderhalf week heb ik steeds de hik vandaag niet meer. De ene keer weer heel warm en dan weer koud. İn de ochtend als ik een uurtje niks heb gegeten gelijk misselijk honger gevoel. Na het eten verdwijnd het. Vorige week veel diaree en nu meer opstipatie. İk weet dat ik een week voor mijn menstruatie zeer kleine kans heb om bevrucjt te raken. Maar dit heb ik dus nog nooit gehad.. İemand hier ervaringen mee? Tips? Over 12 dagen zou ik weer ongesteld moeten worden. Zal ik wachten of toch testen? En had ook ergens gelezen als je nog te weinig hcg in je lichaam hebt dat je hersenen nog niethelemaal door hebben en dat je daardoor bloed kan verliezen. Geen anti conceptiemiddelen gebruikt
Die klachten kunnen goed bij je eisprong horen! En aangezien je nu rond je eisprong zit als je ervan uitgaat dat je gewoon een korte menstruatie gehad hebt..... En dat kan eens voorkomen. Je hebt sex gehad kort voor je menstruatie, dus kans is zeer klein dat je zwanger bent. Ik zou even een week wachten met testen. Want veel zwangerschapstesten reageren hoe gek ook, ook wel met een licht streepje op een eisprong! Aan de andere kant zou je ook nu wel een test kunnen doen. Mocht het geen menstruatie zijn geweest, maar innestelbloed wat vaker niet dan wel voorkomt, dan moet je nu een knallende zwangerschapstest in handen hebben. Vanaf innesteling maak je namelijk HCG aan. Ook gezien je klachten zou je nu dan al veel HCG aan moeten maken. Vooralsnog ga ik er van uit dat je gewoon een kortere menstruatie gehad hebt en je nu weer in je vruchtbare periode zit. Overigens zeggen symptomen niet veel. De meeste vrouwen voelen niks bijzonders in de ronde dat ze zwanger bleken, terwijl ze alle andere rondes van alles voelden wat dus niks met een zwangerschap van doen had. Het is een misverstand dat je iets moet voelen als je pril zwanger bent.
De menstruatie achtige krampen waren niet in de tijd van mijn eisprong.. Vandaag voel ik weer niks misschien omdat ik druk aan t werk ben nu.. Als ik weer symptomen krijg dan ga ik maandag testen omdat ik geen tijd heb om een test te halen deze week.. Hartstikke bedankt voor jullie reacties.. İk heb nog geen kinderen vandaar dat ik nog geen ervaring heb met sumptomen etc. Het is alleen wat ik op internet lees
Die vlagen met symptomen ken ik wel... De ene dag voel ik me beter als de ander. Als je nu zwanger mocht zijn en ervan uitgaande dat je laatste menstruatie dus geen menstruatie was dan zou je echt een knalfeest moeten hebben op dit moment. Helaas is het wel zo dat de klachten die je nu hebt je ook makkelijk rond je eisprong kunt hebben. Ik heb ook elke maand vanalles gevoeld en bij mij was het enige verschil dat de pijn in mijn borsten aanhield en ik kreeg menstruatiekrampjes rond mijn NOD...verder helemaal geen verschil op het begin. Dat begon voor mij pas rond week 6.
Ja dat wert ik dus niet of het echte menstruatie was daar twijfel ik over.. Soms denk ik gewoon testen dan ben ik van de onzekerheid af.. Maar ik heb dus 1 week voor mijn menstruatie dus alleen gevrreeen. Niet op de datum van eisprong.. Me borsten zijn dan niet gevoelig.. Of ik denk zonde straks doe ik de test voor niks..
Bij de action hebben ze 2 testen voor 1,56. Kun je geen bult aan vallen zou ik zeggen. Dan heb je iig zekerheid of je al zwanger bent. Dan zou hij iig een knaller moeten geven bij een zwangerschap gerekend vanaf juni. Succes!