ik heb vanochtend de schrik van mn leven gehad in mn slipje vond ik donker bruine afscheiding, ook ijhet afvegen (sorry voor mn taal) huilend heb ik mn man gebeld die meteen thuis kwam van werk en mn verloskundige, daar kan ik pas morgenmiddag terecht voor een echo,heeft iemand dit weleens eerder meegemaakt? ik probeer me al op het ergste voor te bereiden vooral wanneer ik nu naar de wc moet laat staan morgen met de echo,ik bid tot god dat ik dit kindje mag houden maar toch dit hoort niet toch?
Hai meid, Maak je alsjebliefd niet ongerust. Heel veel vrouwen hebben dit! In je baarmoeder zit oud bloed....alles word nu schoongemaakt voor je kindje. Zolang je geen heftige buikpijn hebt en geen helder bloed is er echt niks aan de hand! probeer je niet te druk te maken (ik heb makkelijk praten) want dat is niet goed voor je kindje. Sterkte meid
was het gewoon afscheiding of oud bloed of rood bloed er hoeft zeker nog niets aan de hand te zijn hoor er kan een vaatje gesprongen zijn bv door gemeenschap of door de grote boodschap op de wc. het kan ook nog wat oud bloed van de innesteling zijn ik hoop voor je dat alles goed is
bedankt meiden! het is afscheiding wat ik altijd voor mn ongi moet krijgen, bij elke steekje denk ik nu gaat t mis, ikweet niet hoe ik hier mee om moet gaan, ik hoop op een wondertje morgen
probeer je niet druk te maken meis, zolang het om wat bruinige afscheiding gaat, is het gewoon oud bloed! zolang het niet helderrood is, en gepaard gaat met buikkrampen, is er niks aan de hand! suc6 morgen! grtz, bren & beeb!
bruin bloed is niet erg. en zelfs bij rood bloed hoeft het nog niet erg te zijn. ik bloed al vanaf het begin, en behoorlijk veel en kijk eens hoe ver ik ben. ik hoop dat je morgen een mooie echo hebt, maar houd er rekening mee dat het te vroeg kan zijn om wat te zien want dat hoor je heel vaak, en dan zal je alsnog af moeten wachten.
hoi ik sluit me aan bij de anderen. op 11 mei had ik een hele hevige bloeding. helder rood en heel veel. uiteindelijk niets aan de hand. w.s. een vaatje die gesprongen is. een week later opnieuw een beginnende bloeding. ook meer donker enz. en krampen.. na 2 dagen opnieuw controle... niets aan de hand. ik heb nog steeds inderdaad wat afscheiding maar nog steeds alles goed. maak je dus niet te druk, het hoeft echt niet fout te zijn. maar inderdaad je bent nog kort zwanger dus of ze het morgen allemaal goed kunnen zien is de volgende vraag. kan zijn dat ze je zegen later nog eens terug te komen. succes
Ik heb de eerste 16 weken ongeveer regelmatig bruine/rode/gele afscheiding gehad. Vond het ook doodeng, vooral dat rood/bruine maar ben nu toch echt mama
Ik heb de eerste 9 weken van mijn zwangerschap iedere dag bruin slijmverlies gehad,en met mijn kleine gaat het prima. Is waarschijnlijk o.a. oud bloed, omdat je lichaam zichzelf aan het reinigen is. Heb toen de gyn gebeld en die heeft gezegt dat zolang je geen helder rood bloed verliesd en geen giga ongi krampen hebt, het meestal allemaal goed zit.
donderdag ben ik dus bij de verloskundige geweest,inwendig kon ze niks vinden want mn darmen zaten gigantisch in de weg, ze dacht dat mn baarmoeder misschien meer aan de voor kant lag, dus buitenwendig geprobeerd en dat lukte we zagen iets heel kleins knipperen dat was t hartje! gelukkig! bruine afscheiding blijf ik wel verliezen nu zelfs ook bloed, ik heb geen pijn,geen krampen niks, ik weet dat dit kan gebeuren maar blijf zenuwachtig,mn verloskundige kan ook niks meer doen dan dat ik moet wachten en over 2 wkn terug mag komen
Hoi, Ik heb precies hetzelfde gehad. Bruin en rood bloedverlies in het begin. Toch bleek het allemaal goed te zitten. Veel succes!
Ik herken het, ik heb het zelf ook al een paar dagen...ook al 1 dag bloed,blijkt normaal te zijn, snap best dat je je rot schrok.
waar ik bang voor was is helaas gebeurd, na paar hevige krampen verloor ik wat ik denk t was het vruchtje nu nog wat hevige bloedingen ben er kapot van, het mocht niet zo zijn