oke ik word gek, wie wil mee kijken?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Delta, 29 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delta

Delta Niet meer actief

nou dames, vorige ronde netjes een ei op dag 15/16 en nu dag 18, nog niks?

wie wil mee kijken? wat denken jullie ervan? nog geen ei gehad? of al wel ei gehad en nog geen kruis?

(tempkaartje in handtekening)

2. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Nog geen ei gehad, of het moet zijn dat morgen je temp ineens omhoog gaat. Mijn eisprong varieert van dag 13 tot dag 23 (laatste is wel een echte uitschieter hoor).

3. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Kan per ronde verschillen hoor!
    Was bij mij ook telkens anders.

Zou wel denken, omdat je temp ff hoger was, dat je ei heeft geprobeerd te springen maar het niet is gelukt. Blijven klussen!!

4. Delta

Delta Niet meer actief

thnx voor beide reacties! ik blijf zeker om de dag klussen hoor :) hihi.. ja daar dacht ik ook aan, dat ei probeerde te springen. moet wel zeggen dat toen ik 36.9 had, maar 5.5 uur slaap heb gehad... of het daar aan ligt? geen idee...

5. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Ja dat kan ook, ik ben juist altijd kouder als ik minder geslapen heb, maar ik lees hier ook regelmatig dat mensen juist warmer zijn.

6. Delta

Delta Niet meer actief

aah oke ! haha lekker verwarrend... ik ben bang dat ik geen ei krijg deze ronde, vorige ronde slikte ik tarwekiemolie en droeg maansteen. deze ronde wel maansteen gedragen, maar paar dagen terug af gedaan, omdat ik misschien dacht dat ik door hem geen ei kreeg, en had vorige ronde een korte lf, werd ook iets te vroeg ongi.

7. jup

jup Actief lid

10 aug 2011
    310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het kan inderdaad wisselen per cyclus, ik heb alles variƫrend tussen dag 16 en 20 gehad. Dus ik denk dat je ei nog komt. Hou moed!

8. Delta

Delta Niet meer actief

thnx jup!

Deel Deze Pagina