wie zou zich opgeven voor de goude kooi

Discussie in 'De lounge' gestart door jeslin, 11 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Nou echt niet..vind het echt een belachelijk programma! Zie niet in wat daar leuk aan is!
    De hele dag dat geblér op je heen, iedereen schreeuwt, zeurt en zeikt!
    Me mannetje kijkt het wel eens, en na 5 min. ben ik het al zat, pfff..dat geschreeuw..Moet er niet aan denken 24 uur per dag in geschreeuw te zitten, en vind ook niet dat je er iets aan heb om erin te zitten!

2. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    als ik geen kinderwens had en de 10.000 dan ging ik ervoor. lijkt me erg lachen. je moet het gewoon slim aanpakken in dat huis. ik vind het trouwens ook super om naar te kijken. alleen jammer dat het niet meer via internet kan want ervoor betalen doe ik niet, ze hebben al geld genoeg!

3. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    och ik zei datzelfde als wat jij zei, maar moet toch bekennen dat zonder dat ik er erg in had het toch een vast ritueel geworden was, ff kijken als ik klaar was met schoonmaken boodschappen etc, na het eten ff lekker zitten en loeren want dan gebeurde er vaak wat en in het weekend achter die vierkante bril af en toe lekker meekijken...

dus tja voor die 1 euro per week toch maar een walliekaart gekocht en gezorgd dat ik kan kijken wanneer ik wil kijken, want op tv lopen ze inmiddels een dikke week achter,...

:D

4. Niet meer actief

ik zou het wel kick vinden om er in te gaan maar heb de centen niet :(... het is wel lachen hoor hahah ik zie het al helemaal voor me... Natasia ff duidelijk maken dat ze niet zo moet herhalen... Huub zou ik zeggen dat ie super aardig en super tof maar dat ie een echte playmate is haha en die jaap he wat moet je daar nou tegen zeggen ik denk dat hij doordatie dik is denk dat ie als ie zichzelf is niet wordt geaccepteerd ofzoiets... en amanda dat zei te veel met de gevoelens van huub en brian speelt! en dan hebben we lieke nog nou wat een Biatch zeg hahaha nou en zo kennen ik wel ff door blijven gaan...

5. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Van mijn levensdagen niet, wat een stelletje gekken zeg :rolleyes:

6. droomwens79

droomwens79 Niet meer actief

Nooooit doe ik hier aan mee!

xxx Maria

7. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Ik vind het echt een achterlijk programma waar ik van mijn (lang-zal-ze-)leven nooit aan mee zal doen (of uberhaupt naar zal kijken).

8. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Nooit van mijn leven dat ik daar in zou gaan!

9. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Hier nog een die NOOIT mee zou doen!

Deel Deze Pagina