ik heb op week 6 t/m 12 gestemd dat is toch wel moelijk want in die tijd kan er vanalles mis gana ik heb dat het liefste achter de rug
Dat heb ik ook idd, is toch een beetje hetzelfde in mijn hoofd omdat dat juist die moeilijke periode vóór die 12 weken is.
Ik vond de eerste 3 maanden zwaar, die onzekerheid of het deze keer wel goed zou gaan, de enorme misselijkheid, de pijn in mn darmen etc etc.
nou, hihi, toen we net bezig waren vond ik het wachten op mijn nod wel heel erg. daarna moest ik wachten tot ik 10 weken was voor m'n eerste echo, vond ik ook vreselijk. in de tussen tijd best zenuwachtig geweest of het wel bleef zitten, duurde ook weer erg lang voordat die 12 weken voorbij waren. en nu ik op het eindje loop en toch wat meer last krijg van de kwaaltjes ben ik het wachten ook wel aardig zat. kortom samengevat: ik vind het wachten het ergste wat er is, hahaha.
ik vond de eerste week echt het spannenst eigelijk gewoon verschikkelijk. Je bent zo blj dat je zwanger bent maar je bent ook zo verschikkelijk bang
ik vind de laatste weken het ergst... je voelt je dik, vet en onhandig. Je vergeet van alles, kan nergens bij. Je lichaam doet zeer en is moe, maar jij kan juist niet slapen. Je bent benieuwd naar je kleintje, maar die vind het wel prima zo... Nee, de laatste weken vind ik behoorlijk irrie. Maar goed, ik vind zwanger zijn ook helemaal niet zo geweldig eigenlijk!
Ik heb de laatste weken van de zwangerschap gekozen. Want weet dus van de eerste zwangerschap dat vooral de laatste weken zwaar zijn, je buik zit echt in de weg je gaat vocht vast houden en je bent heel snel moe! Je buik ligt echt in de weg in bed dus slaap je ook veel slechter, dus al met al vind ik dat gewoon een zware periode! Groetjes Anna.
ik wilde zowel wachten op echo als week6-12 kiezen. heb 6-12 gekozen. vondt dat wel de spannendste tijd, daarna was het ineens echt!by the way ik heb nooit de laatste weken van een zwangerschap meegemaakt, dus misschien is dat over 5 maanden wel mijn keuze maar tot nu toe deze.
ik kies voor alle 4 . eerst wachten op je nod. dan de eerste echo had ik met 9 weken. dan wachten tot 12/13 weken om zijn. dan heb ik er nog 1 dat is deze periode erg vermoeiend. over het einde van de zwangerschap kan ik nog niks zeggen. en toch ben ik zo blij dat ik zwanger ben vooral als ik haar voel schoppen dan vergeet je alles. gr chantal.
Ik kon ook niet kiezen tussen wachten op de echo of tussen 6 en 12 weken... Denk dat het bij mij meespeelt dat het al een keertje mis is gegaan. Dus je maakt je nog meer zorgen over het moment van de echo. Zo van: Zullen wij er nu wel vrolijk vandaan komen.... Naja denk dat de zwangerschap sowieso een spannende tijd is! Al vanaf het moment dat je zwanger bent, beginnen de zorgen die volgens mij niet meer overgaan
ik heb gekozen voor week 6 tm 12.want je denkt er de hele tijd aan van ooo wat voel ik nou en je rent al naar de wc toe met de gedachten als het nu maar niet mis is.ik ben blij als de 12 weken voor bij zijn maar dat duurd nog zooooo lang.
heb gekozen voor de 1e (voor NOD) maar vond de laatste weken vd zwangerschap ook erg. maar allen voor die beide gekozen omdat ik geen geduld heb. was gewoon erg nieuwsgierig jikke
ik heb gekozen voor de laatste weken. dan ben je al zo groot en ga je met spanning zitten wachten tot het eindelijk zover is. word nu al gek van de dikke buik. heerlijk als ze schopt enzo,maar hij zit zo in de weg,vooral met aankleden. ik kan niet wachten tot het zover is,maar moet nog ff geduld hebben.
Ik zou de 2 laatste moeten kiezen... Voor mij is de gehele zwangerschap het ergste. Het begon al in week 15 met weeën en die zijn nog niet onder controle, mag nog geen echte weeënremmers nemen, moet ik voor wachten tot week 20... Mààr: ik heb vandaag week 17 gehaald! De kleine beweegt goed, en daar let ik echt wel op. Zodra ik gedurende langer dan 4 uur niets voel, moet ik me reppen naar de spoedafdeling. Is wel vermoeiend, die horloge steeds in de gaten houden, maar volhouden is de boodschap. Op naar week 18
6 tot en met 12. Damn, wat was ik misselijk en moe deze zwangerschap. Ik ben blij dat die weken erop zitten.