Iemand ervaring met Fertil Up?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door EchtLief, 27 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EchtLief

EchtLief Lid

22 feb 2015
    74
    31
    18
    Volwassn kleuren
    NULL
    Beste,

Ik zal proberen in het kort ons verhaal te vertellen. Nog steeds bezig om weer mezelf te worden na 3 jaar vol hormonen, dus het kan nog steeds voorkomen dat ik van de hak op de tak vlieg omdat dat ineens bij mij binnenschiet dus alvast sorry:roflmao:.

Hierbij in het kort dus mijn verhaal:)

Ik kan me niet anders herinneren dan dat ik kotsend boven de wc hing als ik ongesteld was, blijkbaar is dat niet normaal, ik ging regelmatig tegen de vlakte als ik perrongelijk ongesteld werd in het openbaar. Zo ook achter de kassa waar ik op dat moment werkte. Na ongeveer 3 jaar aan onderzoeken en echo's en drama's en een serieuze operatie angst van mijn kant. Zoon 3 jaar geleden een kijkoperatie gehad waar endometriose graad 4 is uitgekomen, dit ga ik hier niet helemaal uitleggen. Maar ik had gelukkig een "best" goede gynaecoloog en deze heeft zoveel als hij kon weg gehaald. Achteraf na veel meer er over te lezen niet helemaal op de beste manier. Maar nu 3 jaar na dato nog steeds vrijwel pijn vrij en daar ben ik hem enorm dankbaar voor. Omdat wij graag kinderen wilden. En ik al vanaf 2012 gestopt was met de pil, en ik in 2015 ben geopereerd, hoopte de gyn dat dat het probleem was en wij toch binnen afzien bare tijd zwanger zouden zijn. Oke nou we hebben nog een jaar zelf geprobeerd, daarna begonnen aan iui (zwanger geweest helaas miskraam met 9 weken). Maar he ik was zanger en dus weer door. Helaas daarna nooit meer zwanger geweest. na 7x iui zijn wij doorgestuurd voor ivf/icsi in Gent. Na de wacht tijd door te komen zijn wij in september 2018 begonnen aan de eerst kuur en hadden wij in oktober de eerste punctie hoppa 9 rijpe eicellen. Helaas maar 1 bevruchten eicel. December 2018 door voor ronde 2. Helaas toen al te horen gekregen dat ze vanuit Gent nog 1 ronde wouden proberen en als het dan weer zo slecht was zouden ze de boel afbreken en is het einde verhaal wat betreft kindjes krijgen voor ons. We zijn er vol goede moed in gegaan, hebben alles gedaan volgens het boekje, 10 rijpe eicellen 5 bevruchtingen geen terug plaatsing. Uitslag kwaliteit eicellen zo slecht dat ze na 1 dag al stoppen met door delen. Voor ons een flinke klap. Maar en misschien is dat niet zo handig aangezien gyn zei dat de kwaliteit van de eicellen vrijwel niet te verbeteren is. En dat de kans op een zwangerschap nihil is. Ben ik natuurlijk na dat we weer tot rust waren gekomen gaan googlen. En Google wist me te vertellen dat er wel degelijk manieren zijn om eicellen te verbeteren. Nu val ik natuurlijk volgens Google wel helemaal buiten het standaard plaatje. ja mijn eicellen zijn van slechte kwaliteit, maar ik ben niet in de overgang heb geen pcos en mijn menstruatie cyclus is bijna op de klok af vast te zetten. Zelfs na 3 jaar hormonen spuiten en slikken, was mijn menstruatie na 1 maand stoppen weer normaal. Op dit moment gebruik ik geen pil dit wil ik ook niet, maar voor mijn endometriose zeggen ze dat dat niet e beste manier is om door te gaan. Zolang ik er geen last van heb ga ik zeker geen pil slikken want ook al is de kans nihil er is een kans op zwangerschap.(onze gyn zei dat die het 1x eerder had meegemaakt met een vrouw van mijn leeftijd 27. en deze mevrouw is 2 jaar later op de natuurlijke manier zwanger geworden) Hoop dus. nu vroeg ik me dus af of er vrouwen en mannen zijn die FERTILUP gebruikt hebben, met ongeveer de zelfde achtergrond als ik. En daar dus door zwanger zijn geworden?

HELP

Deel Deze Pagina