weinig zwangerschapssymptomen

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Ikke1990, 16 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikke1990

Ikke1990 Actief lid

6 dec 2015
    198
    1
    0
    Hallo dames!

Ik heb sinds gister een positieve zwangerschapstest in handen! Het is dus allemaal nog heel erg pril...
    Gek genoeg heb ik maar weinig zwangerschapssymptomen. Het enige wat ik ervaar is hoofdpijn en wat vermoeider als normaal.
    Misselijk ben ik niet. Soms zit het wat te steken in mijn baarmoeder en met vlagen zijn mijn borsten wat gevoelig maar niet om te zeggen dat het echt zeer doet.

Zijn er nog meer dames die niet zo veel symptomen hebben?
    Vanaf wanneer in de zwangerschap begonnen bij jullie de symptomen?

2. nicole1987

nicole1987 Fanatiek lid

19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    Nooit echt gehad ook :) alleen stemmingswisselingen en me borsten gaan pas op de helft van zwangerschap pijn doen met dit koud weer

3. MamavanNikhil

MamavanNikhil Bekend lid

16 okt 2012
    760
    1
    0
    Gek genoeg zeg je,
    maar de meeste echte zwangerschapssymptomen beginnen gemiddeld pas bij 5 a 6 weken hoor!
    Dus het is helemaal niet zo gek dat je bijna niks voelt.
    En de 1 is de ander ook niet. Dus het kan best zijn dat je helemaal niet misselijk wordt bijvoorbeeld!
    gewoon even afwachten, komt vanzelf😊

4. Watermann

Watermann Niet meer actief

Misschien komt het nog?

Ik heb zelf nog steeds geen zwangerschapssymptomen. Alleen met 14e week al bekkeninstabiliteit, maar verder (nog) niet misselijk / extreem moe geweest enz. Ik voel me eigenlijk fit.

5. Zonnetje3

Zonnetje3 Niet meer actief

Bij mij begon het met 6 weken los te barsten.

Hoeft natuurlijk niet. Hoop voor je dat het mee gaat vallen. Niks aan die eerste weken ziek zwak en misselijk...

6. TigerAngel7

TigerAngel7 Fanatiek lid

2 jan 2015
    1.898
    1.277
    113
    Vrouw
    Elke zwangerschap is anders. De een heeft helemaal geen symptomen de ander weinig en de ander weer extreem veel. Ik heb hoogstwaarschijnlijk mijn zwangerschap onbewust gevoeld was al 3weken zwak ziek en misselijk en dacht dat het een griepje was wat niet wou doorzetten.. (Nooit gedacht aan een zwangerschap) na een bezoekje van mijn arts zei ze ook al gelijk ben je niet zwanger. Na alleen een bactierele infectie in mijn luchtwegen te hebben heb ik daarna een test gedaan. Wat gelijk een knalpositief weergaf ik was net 4 weken zwanger dus de symptomen had ik al gevoeld na 6 weken werd het alleen maar erger en na 3 maanden wat minder maar nu alleen last van ochtend misselijkheid, veel jeuk, lage rugpijn, af en toe bandenpijn, gevoelige tepels

7. Ikke1990

Ikke1990 Actief lid

6 dec 2015
    198
    1
    0
    Bedankt voor jullie lieve reacties. We wachten het af. Ik hoop op een voorspoedige en fijne zwangerschap. Het enige wat ik merk na een langere dag nu is pijn onder in mijn buik met bukken. Iets om zorgen te maken of normaal?

8. Suuzzuus

Suuzzuus Actief lid

13 mei 2013
    185
    0
    0
    De eerste weken van mijn zwangerschap had ik ook wat menstruatiekrampjes zeg maar, erg humeurig en gevoelige borsten.
    Maar precies met 6 weken begon de ellende, sinds die dag heel erg misselijk. Hopelijk wordt het met 12 weken beter.

Maar een vriendin van mij is geen dag misselijk geweest.

9. Ikke1990

Ikke1990 Actief lid

6 dec 2015
    198
    1
    0
    Bedankt voor je reactie suuz..heb hier en daar was last met bukken. Het is nog zo pril dat ik beetje bang ben dat het mis gaat. Maargoed. We gaan van het positieve uit!!

10. Tanjaq

Tanjaq Lid

13 jan 2016
    33
    0
    0
    Huismoeder
    Schinveld
    Iedere zwangerschap is echt anders, bij mn eerste zwangerschap nauwelijks ergens last van, bij mn tweede had ik al vanaf een week of 8 zware bandenpijn maar verder ook nergens last van... Nu bij nummer 3 heel veel misselijk, pijnlijke borsten (de gebruikelijke dingen zeg maar) en tja ik wist ook niet dat het mogelijk was maar nog meer bandenpijn helaas.
    Gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet ervan zolang je nog geen vervelende symptomen hebt 👍🏻

11. Maartje2013

Maartje2013 Actief lid

9 sep 2012
    122
    0
    0
    Eerste zwangerschap redelijk veel symptomen. Nu helemaal niks. Dus het kan bij jou nog komen, maar het kan ook uitblijven. Ik heb het, vanwege onzekerheid, nagevraagd, maar weinig symptomen zegt niks over het wel/niet goed verlopen van je zwangerschap.
    Probeer er vanuit te gaan dat je bij de 90% hoort waarbij de zwangerschap gewoon helemaal goed gaat!
    Fijne zwangerschap gewenst!

12. Ikke1990

Ikke1990 Actief lid

6 dec 2015
    198
    1
    0
    Bedankt voor jullie reactie meiden! Langzaamaan beginnen de symptomen wat meer de kop op te doen. Soms vanuit t niets 1 van mijn tepels die heeeel erg jeukt of steekt. Elke keer maar kort en dan is het weg.soms wat oprispingen en maagkrampen. En de steken link in mijn buik worden feller en meer met name na inspanning of ' savonds. Zijn er meerdere met die steken onder in de buik? Alsof er iets in prikt. Het komt en gaat. Het zit niet echt heel laag maar meer naast mijn baarmoeder.

Ik ben bij mijn huisarts geweest en lever van de week ook even urine in. Kijken of er geen blaasontsteking naast zit.

Ik ben nu 4 weken en 2 dagen zwanger.

Over 3.5/4 weken heb ik de eerste echo(8 weken echo) en 23 februari naar de verloskundige voor een intake. Spannend spannend allemaal!!

Bedankt voor jullie reacties

13. Ikke1990

Ikke1990 Actief lid

6 dec 2015
    198
    1
    0
    Hallo meiden,

Ik ben nu morgen 5 weken zwanger maar ik merk nog steeds bijna niets (meer). Ik maak me echt zorgen. T ene moment heb ik wel het idee dingen te voelen maar andere moment helemaal niets.. zelfs geen bandenpijn... ik ben heel bang voor een miskraam omdat ik niets voel... ik hoop dat dit nog komt.. ik ben morgen 5 weken en dan zou je toch verwachten dat je wat gaat merken....
    Hopelijk gaat alles goed van binnen. Ik heb dinsdag een afspraak bij mijn huisarts. Eens kijken wat zij zegt...

14. Tanjaq

Tanjaq Lid

13 jan 2016
    33
    0
    0
    Huismoeder
    Schinveld
    Probeer te genieten en ga niet uit van het slechtste, het eerste trimester vind ik ook altijd het meest onzeker maar als je pas 5 weken zwanger bent hoef je nog helemaal niets te ervaren, het is nog allemaal zo pril. Bandenpijn komt volgens mij ook pas later als je baarmoeder echt gaat groeien. Daarbij sluit ik me aan bij wat maartje2013 zegt, als je niets voelt wil niet automatisch zeggen dat het niet goed is!

15. BabyCoco

BabyCoco Lid

11 jan 2015
    36
    0
    0
    NULL
    Groningen
    Niet teveel zorgen maken hoor! Ik ben 6 weken zwanger en merk bijna niks, behalve dat ik snel moe ben. Kan allemaal nog komen. Zolang ik geen bloed verlies, probeer ik me geen zorgen te maken. :)

16. Ikke1990

Ikke1990 Actief lid

6 dec 2015
    198
    1
    0
    Bedankt meiden. We wachten het af. Ik probeer maar te genieten. De eerste spulletjes zijn er al, ondanks het vroeg is. Zo lief allemaal... 😊😊

17. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Ik kwam er bij deze zwangerschap achter met bijna 7 weken en had alleen de dagen ervoor wel wat klachten . daarna werd het wel steeds erger tot week 10/11.
    Dus het kan ook nog komen.

18. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

Probeer te genieten. Let niet teveel op elk steekje, krampje of dingetje. Er gebeurt veel in je lichaam, want ook in dit stadium vindt er heel wat verandering plaats.
    Zolang er geen bloed bij komt kijken laat het los. Ik weet het is makkelijker gezegd dan gedaan.

19. Tuimeltje

Tuimeltje Bekend lid

17 jan 2016
    519
    1
    16
    Noord-Brabant
    Hoi, begrijp je helemaal hoor. Alleen ik heb wel klachten, mijn buik en borsten voelen niet meer als die van mij. Mijn buik is erg opgeblazen en af en toe wat steekjes. (in het begin waren het echt een soort menstruatiekrampen, nu laatste weken overgegaan naar steekjes). Ik twijfel ook, zal het wel goed gaan, is dit normaal? Het hielp er niet aan mij dat mijn huisarts zei, wees nog niet te blij, want er kan nog van alles mis gaan.... Vandaag het tegen mijn zusje gezegd en die zei ook, in het leven kan van alles misgaan, maar ook alles kan goed gaan. Dat vond ik een mooie en zolang ik geen bloedingen zie, heb ik goede hoop :). Succes met je verder zwangerschap

20. Givenchy

Givenchy Bekend lid

28 jan 2016
    873
    0
    16
    Hier ook nog maar pril, het gaat echt af en aan hoor..
    Toch snap ik dat gevoel van dat je een soort bevestiging wilt voelen.
    Ik heb het ook, net bv stond ik in de keuken en dacht: ik voel helemaal niets meer.
    Nog geen 2 minuten later zit ik hier aan de keukentafel met een kop thee en ik ben me toch een partij misselijk! zo gaat het de hele dag door. Soms zitten er uren tussen, soms minuten.

Deel Deze Pagina