vraagje over de pil

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ilona77, 23 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ilona77

ilona77 Lid

6 sep 2008
    99
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ben nu al een paar maanden gestopt met de pil en ben tot nu toe 8 kilo :oops: aangekomen dacht eerst, ach teveel gesnoept, maar word steeds erger :oops:

Eet echt niet meer, zelfs gezonder omdat ik zwanger te worden kan dit door de pil komen heeft iemand van jullie dit ook gehad?

En sinds 2 dagen heb ik veel last van puistjes, nooit gehad ook niet in de pubertijd, kan dit ook door het stoppen van de pil komen?

2. tessaa

tessaa Actief lid

13 okt 2008
    202
    0
    0
    tilburg
    hallo
    ze zeggen da je meestal dikker word als je met de pil stopt heb ik ook last van gehad maar ik heb geen last van puistjes

3. naad24

naad24 Bekend lid

22 sep 2008
    771
    0
    0
    Ik ben nog niet zo lang gestopt met de pil maar ik heb ook last van puistjes, terwijl ik met de pil daar bijna helemaal geen last van had.

4. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Puistjes hoor is heel veel over en heb er zelf ook last van.
    Het aankomen niet, bij mij was het juist afvallen.
    Maar het is een hormoonschommeling ineens he, dus het zou best kunnen dat je daar heftig op reageert!

5. ilona77

ilona77 Lid

6 sep 2008
    99
    0
    0
    ja de pil kan een hoop rare dingen doen met je lichaam, ben overigens wel precies om de 26 dagen ongesteld gelijk vanaf het begin dat ik gestopt was.

die puistjes is pas van de laatste dagen nog niet gehad vind ook niet erg, maar dat aankomen vind ik zo erg ! ik doe er echt veel aan, maar lijkt wel oft steeds meer word dus wel balen.

6. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Bij mij kwamen de puistjes ook pas na 2 of 3 maanden.
    Hoor wel meer met verlate reacties.

Ik denk dat je stofwisseling er even aan moet wennen aan al die eigen hormonen.
    Ik denk dat het met de tijd wel wegtrekt, was bij mij toen ik aan de pil begon wel het geval iig.
    Dus hoop voor jou nu ook!

7. ilona77

ilona77 Lid

6 sep 2008
    99
    0
    0
    haha ja ik hoop het !

Deel Deze Pagina