hallo meiden, ik vroeg me gewoon af of dat nogal veel voorkomt dat je zwanger bent en toch nog je menstruatie hebt? ik hoor dat zo nu en dan eens maar wilde weten of jullie hier ook ervaring mee hebben? kusjes xxx
Hallo Natalietje, Ik heb even voor je gezocht, maar kan hem niet vinden, er is al eens eerder een topic aangemaakt en hier stond een verhaal in van iemand die gewoon ongesteld werd, maar toch zwanger was. Het kan dus wel. Heb er zelf geen ervaring mee. succces
komt niet veel voor volgens mij... maar een kennis van ons die heeft 3 kindjes en bij alle 3 de kinderen gewoon elke maand ongesteld.. maar weet wel dat het niet vaak voorkomt
Hoi Ik heb het ook 1 keer meegemaakt dat ik gewoon ongsteld was en zwanger bleek te zijn. Achteraf bleek ik een bbz te hebben gehad en had ik op het moment dat ik ook ongi moest worden een bloeding die ik had aangezien als ongi. Maar goed heb het idd wel vaker gelezen dat vrouwen gewoon elke maand ongi worden terwijl ze wel zwanger zijn.
hey meiden, danku voor jullie reacties! idd was dat eerst zeldzaam, maar ik vind dat je dat nu meer en meer hoort! en mijn mama heeft dat ook gehad toen ze zwanger was van mij! ik vraag me nu ook wel een beetje af of ik dat miss ook zo zal ervaren? groetjesxxx
Ik heb het ook wel eens ooit gehoord.. Volgens mij kan het wel. Nog even een tip, ik zou deze vraag ook bij het onderwerp 'zwanger zijn' plaatsen ik denk dat je dan misschien meer reacties krijgt.
Je hoort het wel steeds vaker. Vraag me af waar het aan ligt/ Zou het te maken hebben met dat de meeste van ons aan de pil zijn geweest? Tja ik weet het ook niet hoor Maar van mij mag het wegblijven wanneer ik zwanger ben haha liefs Carola