Wie zwanger gebleven door heparine??

Discussie in 'Miskraam' gestart door isa77, 12 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. isa77

isa77 Actief lid

18 nov 2011
    177
    0
    0
    Hi,

Mijn gyn wil me een volgende zwangerschap heparine voorschrijven.
    Ik heb geen stollingsafwijking al was mijn factor V ligt verhoogt na 3e miskraam. Paar weken later was het weer afgenomen. Dat is de laatste keer dat deze waardes zijn gestest. Maar desondanks zou ze wel heparine willen proberen.

Wie heeft hier ervaringen mee?? Goede?? Wie is er na gebruik heparine wel zwanger gebleven?

Groetjes

2. isa77

isa77 Actief lid

18 nov 2011
    177
    0
    0
    Heeft er niemand ervaring met heparine?

3. Sandy01

Sandy01 Bekend lid

5 okt 2009
    727
    306
    63
    Ik heb geen ervaring met heparine, maar wel met fraxiparine (ook bloedverdunner).

Deze kreeg ik door de gyn voorgeschreven, nadat er (na 2 miskramen) bij mij is vastgesteld dat ik Factor V Leiden heb. Alle drie mijn zwangerschappen heb ik door dit middel goed kunnen voldragen.

Sandy

4. isa77

isa77 Actief lid

18 nov 2011
    177
    0
    0
    Dank je Sandy!

Bij mij zit er een verhoging op factor III.
    Ik ga die verdunner van jou ook eens googelen op mijn factor.

Drankje

5. Nathaliiej

Nathaliiej Fanatiek lid

20 nov 2012
    1.206
    1
    0
    NULL
    Utrechtse Heuvelrug
    Mn zus kreeg na dr 2 eerste bevallingen standaard bloedverdunning.. ik geloof fraxiparine.
    Bij dr 3e de hele zwangerschap door..
    Ik moet 30 Jan. Naar het ziekehuis, gesprek over direct beginnen met bloedverdunning voor ik weer zwanger ben.. welke bloedverdunning weet ik nog niet.. dit is trouwens al gelijk na mn 1e miskraam.. om verdere miskramen proberen te voorkomen..
    Bij mij en mn zus is het trouwens wel door een bloedafwjking.. proteïne s deficiëntie.

Deel Deze Pagina