Holte ontsteking

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Eden28, 10 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eden28

Eden28 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.623
    0
    0
    Ik heb waarschijnlijk een flinke holte ontsteking. De dokter gaat nu overleggen omdat ze een foto willen maar dat mag dus niet als je zwanger bent. Heeft iemand dit ook gehad en wat werd er aan gedaan?

Ik zeg dus waarschijnlijk omdat het nog niet op de foto is bevestigd maar er komt zoveel troep uit, kan slecht eten omdat ik me kaken niet goed kan openen, kan niet bukken, voel alsof me ele hoofd beurs is. Kan ook niet goed liggen alleen beetje zittend slapen.

2. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Ze kunnen gewoon een foto maken. Je krijgt dan een loodschort om.
    Maar vreemd dat ze een foto willen maken. Holte ontsteking kunnen ze vaa wel gewoon herkennen aan de symptomen en door op je holtes te kloppen. Hier paar weken terug ook een holte ontsteking gehad. Mocht alleen stomen met water zonder toevoegingen en paracetamol. Als het te lang bleef zitten moest ik antibiotica heben maar dat deden ze .iever niet.

3. Anemoon13

Anemoon13 Bekend lid

12 mei 2012
    970
    66
    28
    Vervelend he? Ik ben er ook erg gevoelig voor! Bij mij hebben ze nog nooit een foto willen maken om het te bevestigen, symptomen zeggen genoeg ;).

Tijdens zwangerschap inderdaad alleen maar stomen en zoutwaterneusspray. Antibiotica schijnt niet te helpen bij een holte ontsteking en ik heb ook nog niet gemerkt dat het daar sneller mee over gaat.

Alle prut er uit laten komen door stomen en sprayen en verder goed voor jezelf zorgen en veel in bed.

Beterschap!!

4. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Nieuwste richtlijnen is Beclometasan neusspray!! Ab schijnt weinig effectief te zijn om dat de ontsteking niet in je bloed zit, daar zit de oorzaak ook niet.

Sterkte heb t ook gehad.

Deel Deze Pagina