Ik zit in grote 2strijd.. Dit is mijn eerste kleintje en natuurlijk ga ik mijn enige broer vragen om peetoom te worden van mn kleintje.. Nu nog een peettante want mn broer heeft geen vriendin of iets dergelijks.. Nu zit ik te denken aan mijn beste vriendin, alleen is zij getrouwd met mijn beste vriend en vind het zo lullig om alleen haar te vragen.. Is het mogelijk om 2 peetooms en 1 peettante te hebben?
Waarom vind je het raar om het alleen aan je beste vriendin te vragen? Misschien kan je bij een tweede kindje je beste vriend vragen? En wellicht heeft hij tegen die tijd een echt stevige vaste relatie (is ook zo zuur als je zijn vriendin peetante maakt en vervolgens is de relatie over).
Nou.. omdat ik mijn beste vriend niet onder wil doen voor mijn beste vriendin, maar ik heb al een peetoom op t oog snap je? En een 2e staat niet op mijn planning de komende jaren, je weet het nooit natuurlijk maar toch... Hoe kom ik erachter of je 3 peetooms/peettantes mag?
Hoi, Volgens de kerk heeft iemand echt maar 1 peetoom en 1 peetante... Hoor wel vaker dat 2 peetooms of 2 peettantes kunnen maar niet tegelijk... Maar nooit meer als 2 personen gehoord. Wij vonden het ook moeilijk een keuze te maken, maar mensen die echt van je houden, kijken je niet aan als je hen niet vraagt denk ik zo... Die zullen je keuze accepteren! Groetjes Catheleine
Ja kan idd ook alleen mn broer vragen.. hmm toch wel moeilijk hoor Naja, heb nog even de tijd om erover na te denken
Wij hebben uiteindelijk gewoon kop of munt gedaan. We hebben mijn zusje en mijn vriend heeft 2 broers. Hij kon niet kiezen toen hebben we maar kop is die en munt is die gedaan...