vanwege de crash is deel 2 gesloten dus hup naar deel 3 ik kreeg al weer afkickverschijnselen. heb gister iedereen een mail gestuurd hopelijk allemaal ontvangen?? ik weet niet meer wat er allemaal besproken is want we zijn 20 pagina's kwijt aan berichten. @mikky hoe was het in het ziekenhuis??
oei, en ik had net niet kunnen kijken de dag ervoor...sorry meiden! @ claudia: hoe gaat het met je voorweeën? Ik was al bevallen op jouw termijn, zie ik net. Dus je ziet het kan plots snel gaan hé @ mikky: hoe gaat het? @ nijntje: hoe gaat het eigenlijk met ward zijn spruw? Is hij er van af? Ik hoop het wel hoor @ jt: geniet van je welverdiend weekendje! hier: gisteren reservaties gemaakt in restaurantje voor de doop. We hebben gekozen voor een all-in menu'tje zodat mijn man en ik toch weten hoeveel het ons zal kosten. Als we iedereen zomaar laten kiezen, zouden we toch wel kunnen schrikken denk ik. We kunnen het dessert van de menu laten vervangen door een doopijstaart, leuk hé. Nu nog eens tijd vinden om een misboekje te maken en natuurlijk nog nieuwe kleertjes kopen dan voor onze spruit en de mama
@kat de voorweeen heb ik nog steeds gister bij de vk geweest en duidelijk gemaakt dat ik het mega zat was en de tranen biggelde weer over me wangen heen. maar woensdag moet ik weer en dan gaan ze strippen hopelijk werkt het want het geeft geen garantie maar ik hoop het zo. wanneer gingen jullie ewout ookal weer laten dopen??
Had jullie vanmorgen niet gevonden, vandaar dat ik deel 2 terug heb laten openen... Oeps... @ mikky: Hoe was het in het zh? @ Kat: De spruw is helemaal weg. Eigenlijk de eerste dag dat ik zalf smeerde was het van z'n lippen af (heel gek, precies of je zag het weggaan) en 's zaterdag was het in z'n mondje ook volledig weg. Heb dan wel nog tot vorige vrijdag zalf gesmeerd en op Kind & Gezin laten controleren of het weg was. En dat was gelukkig het geval! Hier blijft het drinken een probleem... Nog steeds om de 2u en maar wenen en overstrekken. Nieuwe fles gehaald op aanraden van de vroedvrouw, maar die biedt ook geen oplossing. Het is een speen met 3 standen. Op nr 1 moet hij ocharme zo'n moeite doen om er iets uit te krijgen en op 2 en 3 geeft hij melk terug. Begin echt ten einde raad te geraken. Gisteren naar de kinderarts van het zh gebeld, maar die deed zo tegen mij aan telefoon. Heb haar daarstraks een sms gestuurd dat ze de afspraak mag annuleren. Naar zo'n ... ga ik niet hoor. Ik moet van haar kiezen of volledige bv of volledige kv, maar hetgeen ik nu doe is niet goed. En nog zo'n aantal dingen, werd gewoon van m'n stoel geblazen. Dan maar even naar de vroedvrouw gebeld, maar haar goede raad biedt voorlopig geen oplossing. Weet het echt niet meer
ik heb gelijk een hoop gemist. Was een paar daagies druk en ff niet geweest en nou zijn alle berichten weg. @claudianoa,Hoop dat t strippen helpt en dat je dan snel mag bevallen. Want dit is ook erg vermoeiend. @kat,Groot gelijk dat je een allin menu heb gekozen. En leuk een doopijstaart. @nijntje,Leuk zon arts. Ik zou daar zeker ook niet meer naar toe gaan. @hier,Weinig nieuws. Alleen nog veel last van maagzuur.
Ah, heeft de site dan weer uitgelegen? Heb vandaag geen tijd gehad om online te komen. Ben nieuwe flessen gaan halen. Wilde de difrax s-flessen halen, maar die speen is ongeveer dezelfde als de Dodie. Heb nu het huismerk van Etos met brede hals, blijkt dat dezelfde te zijn als Avent... En hier drinkt hij heel vlot aan en heeft alleen daarnet wat teruggegeven. Maar hij had nog niet geboerd en toen hij op z'n buikje op het verzorgingskussen lag, kwam er wat melk terug. Nu wacht ik morgen nog af qua drinken en anders haal ik flessen van Avent. @ claudia: Je zit al bijna op 38 weken!!! Goed zo meid! Nu duurt het echt niet meer lang. @ ano: Mag je geen medicijnen nemen tegen maagzuur of neem je die liever niet? Heb er geen idee van welke je zou kunnen nemen, maar er is alleszins iets dat mag.
hoi meiden, Ben van de week 2 naar het ziekenhuis geweest. Helaas een nefatieve samenlevingstest. :x Geen enkel zaadje te vinden.:x De gyn`s snappen er niets van. nu moet ik maandag weer om te kijken of het eitje weg is. Want ik had wel een eitje. ( heb er alleen niets aan ). En dan dinsdag een gesprek met mijn eigen gyn. En dan vrijdag bloedprikken om te kijken of mijn eisprong goed is geweest. Ik weet het niet meer hoor hoop dat we snel een stap verder gaan naar inseminatie. Dit aanrommelen schieten we niets mee op.:x Sorry voor mijn ego berichtje. Zal van de week alles ff bijlezen.
@ mikky: Wat balen meid! En het stomme is dat je zo machteloos bent he... Hoop dat jullie heel snel mogen starten met inseminatie. Je mag de hoop nooit opgeven, ook al hebben jullie het zo moeilijk momenteel. Hele dikke knuffel van ons! Benieuwd hoe het met jt gaat op weekend. Waar zou ze zitten? Ik ga aan mijn strijk beginnen nu Ward slaapt Namiddag wat van het mooie weer genieten en wat gaan wandelen.
@ mikky: das echt weer vloeken hé!!! dat ze inderdaad maar snel aan de behandelingen beginnen. Zo is het te frustrerend eigenlijk hé @ nijntje: hopelijk werkt het toch met die nieuwe flessen hé! zo raar dat hij nu na meer dan 3 maand plots last heeft jt zit trouwens in belgië de vossemeren dacht ik @ claudia: hoe gaat het met je buik en pijn? we dopen ewoutje op 12 december als we een jaar getrouwd zijn voor de kerk @ ano: ik heb RIOPAN genomen tegen maagzuur. Zijn zakjes met vanillesmaak en je kan ze vrij verkrijgen in de apotheek. Ze hebben me echt wel geholpen hoor, want ik heb ook zeer veel last gehad van maagzuur, en das niet zo leuk... Tis niet duur ook niet hoor, ik dacht 8euro of zo. KZou het zeker eens proberen hier: ons spook is de laatste dagen weer veel meer aan het overgeven ocharme. Maar hij krijst er wel niet altijd meer bij. Gelukkig blijft hij wel goed slapen. En voor de rest genieten van het mooie weer, ideaal om de tuin in orde te brengen en te wandelen. Gisteren trouwens nog iets bij gekocht voor de WII, want die kilo's mogen dan eens beginnen te verminderen hoor. In sommige van mijn schoenen kan ik nog altijd niet, dus ik weet dat er nog wat vocht zit, maar toch ook veel vet aan mijn buik hoor! Heb nog 9 kg te gaan. Maar ben wel gemotiveerder aan het worden. Eergisteren ben ik 2u gaan wandelen en voel dat nu nog altijd aan mijn heupen. Toch raar dat dat allemaal zoveel pijn blijft doen hé. Maar ik heb het er allemaal voor over hé natuurlijk. Goede zondag nog!
@mikky hebben ze ook een verklaring voor het feit dat van de 3 samenlevingstesten er 1 goed was en 2 niet????dat is wel raar. en mag he een ego berichtje we zijn er voor je. @nijntje gelukkig is de spruw weg dat is geen pretje voor de kleine gister lag heel de dag de site er inderdaad weer uit. de flessen van avent die gebruik ik ook. ik had ze bij noa al ik vond ze echt heel fijn en nooit problemen mee. ik heb alles van avent. ja 38 wkn in principe nog 2 weken tenzij het woensdag wil werken @kat de pijn is niet uit te houden soms het lopen word steeds zwaarder en ben zo geirriteerd over alles dus hoop voor mike dat het woensdag gaat werken hahaha. me buik is volgens mij niet meer echt gegroeit.
Ah jt in de vossemeren Weer eentje die naar Limburg is gekomen @ claudia: Je buik is wel goed gezakt he.
ja hij is goed gezakt weet niet meer of hij nog verder kan zakken. dat kan ik me niet meer herinneren van noa toen.ga er nu elke week 1 maken want je weet het nooit nu wanneer het komt.
Denk dat hij kan zakken tot z'n hoofdje vastzit in je bekken. Maar weet niet of dat het geval al is... Ik heb van de laatste 2 of 3 weken geen foto's meer van m'n buik, maar wel in het zh toen ik in bad weeën zat op te vangen. Die wilde ik absoluut als herinnering...
de vk zei dat zijn hoofdje heel laag zat maar nog niet helemaal vast maar dat dit ook kan komen door de BI. omdat mijn bekken nu te soepel zijn. dat zijn mooie foto's hoor als herinnering. dat heb ik met de foto's dat noa net geboren was. die heb ik ook niet in haar album zitten maar in een speciaal album voor ons zelf
Ah, maar da's nog eens een goed idee! Ik weet nog niet goed tot hoe lang ik voor Ward z'n eigen foto album maak. Langs de ene kant vind ik het eerste jaar heel mooi, maar als ik mijn foto's dan terug kijk is dat tot een jaar of 12. Maar ik zit nu al bijna aan een vol album (toch zeker als de doop en de nu al ontwikkelde foto's erin zitten)
ik heb van noa nu bijna 7 albums vol en ze is net 3 en een half hahaha en dan nu voor de 2de geen idee waar ik het allemaal moet laten haha. en van noa heb ik het ook allemaal nog op cd staan voor als ik ze kwijt raak.
Amai, al 7 albums! Nu, ik moet ook geen moeite doen voor veel foto's te hebben Ik koop bij Aldi elke jaar een hele voorraad fotoalbums van Disney, zo van die slip-in en er kunnen er 200 in. Met als gevolg dat ik een geweldige voorraad heb en maar blijf kopen Vorig jaar heb ik er anderhalve gevuld... En natuurlijk hou ik mijn foto's ook op cd bij Ik ben nu in een gewoon album aan't plakken. Kunnen 500 foto's in maar ik laat altijd 10*15 afdrukken, dus dan heb ik er wat minder die erin gaan. Misschien toch zo maar eentje bijhalen (als ik die nog vind) en vanaf 1 jaar in slip-in albums beginnen.
bij noa heb ik alle albums van het eerste en 2de jaar van anne geddes gekocht en nu van winnie de poeh voor de kleine weet ik nog niet welke ik wil. vondhet wel leuk een serie van anne geddes voor noa en iets anders voor de kleine man ik neem ook altijd 10*15 en laat ze best lang op de pc staan en rond de 300 laat ik ze dan afdrukken