Hoii Meiden, Zoals hierboven al staat beschreven; vandaag was mijn NOD. Wij zijn al langere tijd bezig met onze grote wens, maar doordat ik maar eens in de zoveel tijd ongesteld werd, zijn we al een tijdje onderweg. Na lange tijd ben ik doorverwezen naar de Gynaecoloog en nu ben ik sinds deze ronde aan de femara (soortgelijk aan chlomid) en werd er de afgelopen maand om de zoveel dagen een follikelmeting gedaan. Mijn eitje was goed en is precies 2 weken geleden gesprongen. Nu heb ik vanmorgen een test gedaan. Deze was negatief, maar ik ben ook nog niet ongesteld geworden. Hebben jullie dit ook wel eens meegemaakt? Of heb ik te vroeg getest? Kon mezelf niet inhouden vanmorgen, haha! Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen!
Spannend meid! Ik heb er nog geen ervaring mee (kom nog maar net kijken!) maar ik zou het even afwachten en morgen of overmorgen nog een testje doen. Of je word vanzelf ongesteld of je bent zwanger... het komt volgens mij regelmatig voor dat een zwangerschapstest niet meteen op de eerste of tweede NOD al positief aangeeft. Spannend hoor, ik ga voor je duimen!
Hoihoi!! Zie dat jij ook pco hebt en inmiddels aan de chlomid bent?! Spannend is het allemaal he? Ik had de moed alweer helemaal opgegeven na de negatieve test.. maar ben nu wel een beetje gerust gesteld dat het nog niet definitief een 'negatief' is voor deze ronde.! Wanneer is jou NOD? Nog meer meiden ervaringen met een negatieve test op NOD, waarna het toch wel positief bleek?! Liefs
Hoi Malou, we lopen (bijna) precies gelijk! Ik had mijn NOD voor morgen (0aandag) staan, berekend vanaf de FM dat te zien was dat mijn eitje gesprongen was. De gyn zei eichter afgelopen vrijdag aan de hand van mijn bloedwaardes. Gemiddeld dus vandaag NOD en dus ook vanochtend getest. Helaas negatief... Maar dat schijnt idd te kunnen. Iemand van een ander topic waar ik veel schrif testte bij een vorige zwangerschap pas na 7 weken positief! Maar dat zijn uitzonderingen hoor. Over een week moet het zeker duidelijker zijn. Zoals in ons topic gezegd wordt: geen bloed geeft moed! Sterkte in deze onzekere dagen en hou me op de hoogte!