Die van mij schommelde ook al jaren tussen de 35 en 60. Ik vreesde het ergste maar was toch gewoon de tweede ronde zwanger. Misschien 2/3 keer sex gehad die maand en geen ovu test gebruikt.
Had een cyclus tussen 34 en 66 dagen en ben zwanger vind jou cyclussen best netjes! Denk dat je 1x een ei hebt overgeslagen!
Meiden, dankjewel voor jullie tips en hoopgevende verhalen. Voor mijn dochter zijn we 20 maanden bezig geweest. Voorafgaand aan de mmm heb ik ook Etos zwanger worden en teunisbloemolie gebruikt. Helaas gaf dit bij mij weinig effect. Monnikspeper ben ik niet bekend mee, zal er eens wat over gaan lezen.
Ik heb ook een onregelmatige cyclus sinds ik gestopt was met de pil. Duurde eerst bijna een jaar voor ik mijn eerst menstruatie kreeg en de ene maand kwam het wel en de andere niet. Sommige duurde echt 2 a 3 maanden. En ben nu gewoon in blijde verwachting :-D Mijn laatste menstruatie was 31 okt en ben in uhm december bevrucht geraakt. Succes
Heb de reacties niet gelezen, maar wat betreft de vraag van TS. Ik heb geen PCOS (weet niet wat dat is), maar wel lange en onregelmatige cycli. Varieerden tussen de 30-56 dagen. Het kostte me vooral een klein vermogen aan zwangerschapstesten, omdat ik niet wist wanneer ik moest testen . Bij de eerste was ik in een half jaar zwanger, bij de tweede de eerste poging . En dat terwijl ik door lang bv te geven en ws ook vanwege die lange cycli maar 3 keer ongesteld ben geweest sinds de bevalling. De eerste keer was ca. 10/11 maanden na de geboorte, beide cycli daarna duurden ca. 44 dagen.
Ik! Beide zwangerschappen. Bij de eerste zwangerschap liep ik net in het ziekenhuis, kreeg ik de diagnose PCOS te horen en zouden we na een primolutkuur bespreken wat we verder gingen doen. Bleek ik zwanger (uit een cyclus van meer dan 100 dagen). De tweede keer (nu) was (achteraf) na een cyclus van 28 dagen precies. Negen maanden geen cyclus gehad en toen ging het best netjes. 31, 35, en toen weer niks. Dacht dat het weer een lange cyclus zou worden, maar bleek dat het een korte was en dat ongi uitbleef door een zeer positieve reden.
Ja hoor, hier iemand ! Ik heb PCOS en vaak erg lange en onregelmatige cycli (36-63 en alles er tussen in). Zouden komende maand met clomid beginnen. Pas enkele maanden terug begon ik een eisprong te ontwikkelen (nu 19 maanden na pilstop) en kreeg ik ineens 2 cycli van 'maar' 36 achter elkaar (waarvan 1 een ei had). Deze cyclus ovutesten gaan gebruiken, en de eerste beste test was al een knaller. Eisprong op dag 20 gekregen en dankzij de ovutesten juist geklust. Resultaat: Met 3w0d (7 DPO, CD 27) een positieve bloedtest en met 3w2d (9DPO, CD 29) een duidelijk positieve zw-test !
Hoi, hier ook iemand, maar wel met hulp. Bij mij is PCOS vastgesteld. Ik had al een jaar geen periode gehad. Met behulp van clomid heb ik toen wel een eisprong op gang kunnen krijgen maar dit was toch nog steeds onregelmatig. 28/48. Ik ben begonnen met 50 mg (6x) en uiteindelijk met de eerste dosis 100 mg zwanger geworden. Ik ben in totaal bijna 2 jaar bezig geweest om zwanger te worden van ons eerste kindje en ben nu iets meer dan 10 weken. Ik hoop voor jou dat het niet nodig is om weer helemaal naar de fertileitskliniek te gaan want ik weet dat dat weer een heel gebeuren is! Etos Zwanger heb ik trouwens ook gebruikt maar hielp helemaal niet en nu tijdens mijn zwangerschap word ik er super misselijk van dus die slik ik niet meer! Liefs, Pol
Hier ook iemand met onregematige cyclus, ben eind sep gestopt toen na 64 dgn ongi,hierna 34, toen na 32 klein beetje bloedverlies mag geen naam hebben,hierna op dag 55 posi gestest en nu dus zwanger! Klinkt niet vrij ernstig en ben nu zwanger maar had maar 3 kansen in 7maanden dus in dat opzicht vind ik het een wonder dat het is gelukt! Houd moed meiden waar het nog niet zo ver is! succes!