Even een vraagje

Discussion in 'Zwanger worden' started by familievdlaan, Apr 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. familievdlaan

familievdlaan Bekend lid

Apr 9, 2010
    609
    0
    0
    Mama zijn
    Zuid holland
    Hallo we zitten nu in de week dat ik ga ovuleren, we zijn nu bezig vanaf vrijdag om de dag, maar ik heb een raar gevoel, voel me opgezwollen en me borsten zijn behoorlijk gevoelig, weten jullie wat dit kan betekenen? Kan het zijn dat het 'raak' is of is het meer dat ik aan het ontpillen ben?

Heb ook wel een genante vraag :) Na de sex lig ik altijd op me rug met een kussen onder me kont en benen opgetrokken, maar er loopt altijd wel wat uit zeg maar, maar er blijft toch ook nog wel wat binnen?

2. BabsieG

BabsieG Niet meer actief

Lijkt me sterk dat als je op 7 april gestopt bent met de pil je nu al zwangerschapssymptomen zou hebben. Ik denk eerder dat het van het ontpillen is ja.

Het is normaal hoor, dat er wat uit loopt. De goede zwemmers vinden hun weg wel, don't worry!

3. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

Jan 9, 2010
    3,656
    0
    36
    je bent nog maar net gestopt met de pil, ik zou rekening houden met ontpillen. Dit moet je lichaam sowieso.

genante vragen bestaan hier niet hoor...het is normaal dat 'er wat uit loopt' goede zwemmers blijven gewoon 'zwemmen' ;)

succes!!

4. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

Apr 1, 2010
    2,044
    0
    0
    Ik heb t ook gehad hele pijnlijke borsten..!!
    Kwam ook van ontpillen

5. Perry

Perry Niet meer actief

Dat vraag ik me ook af! heb er ook last van! ben ook altijd bang dat er niet genoeg binnen blijft :)

6. Lien88

Lien88 Niet meer actief

Ehm, het komt met ongeveer 45 km per uur naar binnen zetten. Het zal vast wel goed naar binnen gaan en ergens blijven plakken... :D

7. Perry

Perry Niet meer actief

Lien; hahahaha oke, maar niet meteen naarde wc gaan toch?

8. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

Jan 9, 2010
    3,656
    0
    36
    1 minuutje plat liggen is meer dan genoeg...er zijn er die zeggen dat je veel langer moet blijven liggen maar dat is niet nodig. Als de goeie zwemmers eenmaal binnen zijn blijven ze binnen

9. Lien88

Lien88 Niet meer actief

Als je naar de wc rent, zal er heus wel meer uitkomen dan als je even blijft liggen, is trouwens ook wel fijn voor je partner, als dat je meteen over hem heen duikt, op zoek naar een onderbroek en de dichtsbijzijnde plee :D

Maar het is wel verstandig om naar de wc te gaan, na de sex. Het kan blaasontstekingen en ander gedoe (infecties) voorkomen.

Dus gewoon even lekker blijven liggen en nagenieten ;)

10. familievdlaan

familievdlaan Bekend lid

Apr 9, 2010
    609
    0
    0
    Mama zijn
    Zuid holland
    Ben je ook misselijk door het ontpillen dan? ik ben onwijs misselijk en het eten staat me ook tegen... Me moeder was ook heel snel van mij zwanger 1 of 2 maanden al en me schoonmoeder ook....

Ik laat onwijs veel boeren en scheten haha.... Voel me ook heel weeig beetje raar en een zeurderig onderbuik maar geen ongestelheid gevoel en heel erg moe, leuk die klachten als dit ontpillen is???

Haha gelukkig om te weten dat er wel wat binnen blijft :p haha.
    Ik blijf altijd een kwartiertje liggen na het 'klussen'.

11. Perry

Perry Niet meer actief

Haha meestal moet ik gelijk naar de wc maar was steeds bang dat er niets meer binnen bleef :p
    Dan blijven we gewoon nog effies liggen hahaha

12. familievdlaan

familievdlaan Bekend lid

Apr 9, 2010
    609
    0
    0
    Mama zijn
    Zuid holland
    Wij blijven ook altijd even liggen, gewoon voor extra zekerheid dat het er wel inblijft....

Wel allemaal zo'n een spannende tijd he als je aan kinderen gaat beginnen.

13. Perry

Perry Niet meer actief

ja echt een spannende tijd! iedere maand denk je weer ''wat is dit?'' ''wat voel ik nu?'' haha om gek van te worden..

14. familievdlaan

familievdlaan Bekend lid

Apr 9, 2010
    609
    0
    0
    Mama zijn
    Zuid holland
    Haha ja nu zeker ik een raar gevoel heb enzo, veel misselijk, moeheid, pijnlijke borsten, weeig gevoel in onderbuik, geen ongi zeurpijn maar anders zeg maar denk wel eerder dat het door het ontpillen komt maar toch denk/hoop je dat het door een zwangerschap zou kunnen zijn, aangezien me lichaam altijd heel snel op dingen reageert.

Maar het is om gek van te worden, je bent er onderbewust wel heel veel mee bezig ook al wil je dat eigenlijk niet

15. sudababidaniel

Jan 13, 2010
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    weet je wat het is?
    zodra je de beslissing hebt genomen om de pil eruit te gooien.
    ga je je soms een beetje zwanger denken.je denkt bij ieder pijntje steekje misselijkheidje,van goh zou dit het zijn?
    als je een paar maanden verder bent ga je je lichaam ook beter leren kennen,uiteindelijk moet je lichaam nu al het werk zelf doen,wat voorheen de pil voor je deed.
    dus je voelt nu van alles
    heb nu wel geleerd dat ik niet bij ieder pijntje moet gaan denken dat ik zwanger ben,want dan word je gek,in 99% van de gevallen ben je toch niet zwanger
    succes allemaal

16. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    4,585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Ik hoop natuurlijk dat het raak is bij je, maar de eerste maand na het stoppen met de pil voelde ik me alsof ik wel 8 maanden zwanger was. Heel veel kwaaltjes, maar toch gewoon ongesteld geworden. Ik hoop het voor je, maar hou er stiekem wel rekening mee dat het door het ontpillen kan komen, anders is het zo'n tegenvaller.....

17. devil81

devil81 Actief lid

Mar 20, 2010
    374
    1
    18
    Hoi Hoi,
    Hier ook even een berichtje van mij,
    Ik had de 1e ronde ook echt het gevoel dat ik zwanger was, maar volgens mij moet je je ei nog krijgen Angela, je bent 7 april gestopt met de pil, dus waarschijnlijk 10april ongi geworden en dan kun je op zijn vroegst een ei krijgen op dag 8/9, maar meestal een dag of 14 na je ongi,dus het kan echt niet meid, wil je niet ontmoedigen, maar weet hoe het voelt om te hopen, maar dit kan echt niet, hoop natuurlijk met jullie verleden, moeder en schoonmoeder snel zwanger, zal het misschien bij jouw ook lekker vlot gaan, in ieder geval veel plezier met het klussen!!
    Oh ja, en ik blijf wel 5min even liggen, maar niet al te lang, ben gevoelig voor irritatie's!!

XXX

18. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    wat er uit loopt zijn de dode spermacellen en het vocht waar ze in zitten. dat wittige zijn niet de zaadjes maar het vocht waar ze in zwemmen. Per zaadlozing komen er 250 miljoen zaadjes vrij (bij goed zaad) en uiteindelijk komen er in je vruchtbare periode maar een stuk of 3 echt bij je ei aan (in je niet vruchtbare periode geen 1 want dan kunnen ze niet naar binnen, je baarmoedermond is gesloten en de afscheiding die ze nodig hebben om naar binnen te komen is er niet).

Zwangerschapssymptomen krijg je door hcg. Die krijg je meestal pas na je innesteling. Kortweg een week na bevruchting. Dus lijkt me nu nog te vroeg. 1e ronde zwanger kan wel hoor, ik dacht bij mijn dochter ook aan ontpillen, maar was hardstikke zwanger.

Bevruchting komt trouwens heel veel voor, maar daadwerkelijk innesteling maar bij 1 op de 5 keer dat het raak is.

19. Perry

Perry Niet meer actief

debby, een leerzaam stukje thnx!

20. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ja je leert nog eens wat bij af en toe op het forum ;)

Share This Page