hoi meiden. wij willen graag met een week of 26 een pretecho laten maken. weet iemand een goede pretecho bureau in de omgeving van den bosch?
Mijn broer (woont ook in Rosmalen) is naar een echopraktijk in Zaltbommel geweest, kosten waren volgens mij 75,-. Ik durf alleen niet te zeggen welke dit was. Wil het wel voor je navragen!
Zaltbommel inderdaad, zit direct langs de A2, baby onderweg heet het, ze hebben ook een website. Baby onderweg
Ik ben 2 weken geleden bij baby onderweg in zaltbommel geweest voor een pretecho en geslachtsbepaling. 2D (15 weken). we werden er erg prettig behandeld. alles werd goed en duidelijk uitgelegd. echo werd supergroot op de muur geprojecteerd en op dvd gezet. ik had geluk dat de echo-dame een beetje verslaafd was aan echo's maken, we kregen er ook nog 10 min. 4D echo bij. erg leuk om te zien, ook al was het voor het mooie wat aan de vroege kant.
Heb zelf hele goede ervaringen met Babyview in Berkel Enschot. Hebben nu weer een pakket met 2D en 3D echo. Echter, ons meisje wilde bij de 2D zich niet mooi en profil laten zien dus mochten we kiezen om nog een keer terug te komen of ze zou de echo rekenen als alleen een geslachtsbepaling (is goedkoper). Ook als de 3D straks niet mooi is laten ze je gewoon een keer terugkomen totdat ze echt mooie beelden kunnen maken.