Hoi meiden, Omdat wij na mijn zoontje graag nog een kindje wilden en ik niet goed tegen de pil kan hebben wij besloten voorlopig met condoom te vrijen. We zijn verder echt niet heel voorzichtig omdat een tweede dus echt wel gewenst is. In de ideale wereld zouden we nog minstens 3 maanden wachten. Nu had ik vorige week ineens een kwaal die ik tijdens mijn eerste zwangerschap ook had. Tranen in mijn ogen bij het kammen van mijn haar. Zo gevoelig. Dat heb ik anders nooit. 's Avonds vreemde krampjes in mijn buik... toeval? Ik heb een cyclus van 31 en 29 gehad. Vandaag is weer 29. Gisteravond echt het gevoel dat ik vandaag ongesteld zou worden, maar voorlopig nog niks. Ik word het eigenlijk altijd bij het opstaan... Maar wanneer is mijn NOD nu? Is dat dan morgen? Het gemiddelde? Wanneer zouden jullie testen? Bij mijn zoon had ik 1 dag voor NOD al een duidelijke posi test.
Ik zou 1 dag NA je NOD testen... Dan weet je het zeker. Dus over 2 dagen. Anderzijds kun je soms met een vroege tekst dit al eerder testen. Net zoals je je vorige zwangerschap hebt gedaan. Je zou het kunnen proberen. Maar om geen eventuele teleurstellingen te voorkomen zou ik 2 dagen wachten...
Denk dat ik dan idd maar even wacht tot overmorgen. Echt teleurgesteld zal ik niet zijn, want het was nog niet echt de bedoeling (ok, misschien een beetje teleurgesteld ) Het is vooral voor de foliumzuur en de hoeveelheid koffie op een dag dat ik het liever snel weet. Als ik ongi wordt zet ik ff een kan Lekker krenterig maar wil geen 5 euro verspillen voor niks, dus ik wacht nog en als er morgen niks is dan haal ik hem en doe ik hem overkorgen. Bedankt voor de reacties!