gisterenavond begon het,,,onwijze steken/pijn in de schaamstreek net boven de vagina en erin! dan voelde ik eerst steken in mn lies ,daarna een knap en daarna pijn in de vagina en er omheen,,ik liep het wat uit en ging daarna slapen,,toen werd het nog erger,, harde knapjes en pijn,,,kloppent gevoel in de vagina ,,,ik weet niet wat het is heb het al vaker gehad maar gister was het echt behoorlijk pijnlijk
hoi danielledeleeuw die steken heb ik ook deze week 1 keer gehad net boven de vagina en dan ook erin, echt zo'n raar gevoel is het.. ik zal niet weten hoe het komt, of wat het betekent. maar de laaste 2 dagen heb ik ook af en toe last van ongesteldheids krampen in me onderbuik en dat trekt een beetje naar me rug toe.. misschien een goed teken voor jou dat het over een paar weekjes kan beginnen ofzo... ik hoop het voor je... liefs parel1988
ja ik denk dat het daar wel iets mee te maken heeft,,de boel is zich natuurlijk aan het voorbereiden. en ik ben de 30e uitgerekend dus wie weet komt de baby eerder ! maar ga ik me niet teveel op verheugen
Kan zijn dat het voorwerk is, kan zijn dat de bevalling dichtbij komt nu en kan zijn dat de kleine gewoon een stukje lager nog is gaan liggen... Afwachten dus maar,
hallo, ik ben ook 37 weken zwanger en heb vannacht krampen gehad in de onderbuik toen ik op het toilet zat, en boven in bed toen ik wou gaan slapen weer nog een paar keer, ben er wel van geschrokken, maar dat wat jij hebt, heb ik al een paar keer gehad,dus ik snap het wel ik denk dat de kleine van je aan het indalen is kan ook dat je daardoor die steken hebt heb je geen steken in de buik gehad alsof je ongesteld moet worden dat had ik, anders gewoon naar de Vk bellen die weet vast meer zelf moet ik daar vanmiddag heen groetjes van Summer
nou ik maak me geen zorgen het is immers niet erg als de kleine komt, dus we wachten maar af ! succes
Ga er maar niet uit dat de kleine komt... ik heb 50 uur achter elkaar oefenweeën gehad... nu is het weer rustig en dus geen baby....