Hoi! Ik vraag me af hoe het kan datik nu al een verdikking heb net boven het schaambot.. Is dit al de baarmoeder, nee toch?
Volgens mij niet, dat komt pas na 12 weken. Misschien wat opgezette darmen? Had ik in elke geval zo'n last van dat ik met 10 weken al een positiebroek droeg...
Ik denk het van wel hoor! De eerste echo maakten ze bij mij met 9 weken en die was ook nét boven het schaambot. Vanuit daar begint je baarmoeder dan te groeien. Ik had met 8 weken daar ook al een echte verdikking.
De echo maken ze wel net boven je schaambot omdat ze niet door je bot heen kunnen kijken hihi. Ze kunnen zelfs nog een stukkie hoger kijken als ze willen hoor, maar dan is het iets minder duidelijk. Denk ook dat het je darmen zijn
dus als ik het goed begrijp uit de tekening zit mijn baarmoeder nu ongeveer 2 vingers onder de navel?? want soms ga ik wel eens op mijn rug liggen en ga voelen, maar kan nou niet echt vinden waar die precies zit, ik voel wel verharding is dat dan mijn baarmoeder??
Ik lig netjes (iets ruim) op schema. Bij 8 weken denk ik niet dat het je bm al is. Een MAAND voor het zou moeten? Je kan het bij je echo vragen vandaag Ik had ook een bolle darmen buik, maar zo'n randje... ja dat heb ik nogsteeds, haha, gaat steeds hoger zitten. Ik kan zelf de rand ook heel goed voelen. Nu idd 2 vingers onder de navel.