ik ga naar de dokter...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door hopes, 29 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hopes

    hopes Bekend lid

    24 nov 2006
    804
    0
    0
    nederland
    ben in ronde 12 beland..... ik heb een afspraak bij de huisarts gemaakt, mede omdat ik zo ziek ben van mijn menstruatie, ben bang voor endometriose...

    heeft iemand tips voor wat ik moets zeggen om zo gauw mogelijk geholpen te worden?
     
  2. sonja

    sonja VIP lid

    5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    suc6 bij de dokter.
    toen wij heen gingen omdat we al een jaar bezig waren kwam ze al gelijk van ik stuur jullie wel naar de gyn.
    wie weet doet jou arts dat ook wel en anders er om vragen voor een verwijzing
     
  3. Audrey

    Audrey Actief lid

    9 nov 2006
    175
    0
    0
    Randstad
    Hoi Hopes, misschien helpt het ook als je alles op een rijtje zet op papier, zodat je de dingen niet vergeet. Misschien ook opschrijven hoe je menstruatie is, en wat er wel of niet bijzonder aan is.

    Heb je een beetje een begripvolle huisarts? Bij mij was dat het verschil tussen onderaan de wachtlijst, of dat hij z'n connecties begruikte om gelijk geholpen te worden.

    Sucess maandag.
     
  4. Niet meer actief

    veel succes meid
    bij de dokter
    hopelijk stuurt ie je gewoon door naar de gyn
     
  5. hopes

    hopes Bekend lid

    24 nov 2006
    804
    0
    0
    nederland
    ben doorgestuurd naar de gyn, dokter denkt aan endometriose...

    kan volgende week dinsdag al terecht!
     
  6. Stienke

    Stienke Fanatiek lid

    15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Endo, bah dat zou heel vervelend zijn maar naar de gyn is fijn joh, dan heb je tenminste het idee dat er iets aan gedaan wordt! Succes! Ik duim voor je!
     
  7. Niet meer actief

    wow das al snel meid
    wel balen als je endo hebt
    hopelijk word je snel verder geholpen
    succes meid
    ;) ;)
     
  8. hopes

    hopes Bekend lid

    24 nov 2006
    804
    0
    0
    nederland
    ben eigelijk opgelucht..... nu gaat er tenminste iets gebeuren! ik houd jullie op de hoogte x
     
  9. aly

    aly Bekend lid

    5 okt 2006
    966
    0
    0
    postbezorgster
    harlingen
    wauw dat is snel, volgende week naar de gyn.
    ik hoop voor je dat er snel een behandel plan komt, succes.
    waar is je ativar gebleven ?
     
  10. Makkie

    Makkie Niet meer actief

    he meid, ik wil je even heel veel sterkte wensen. Het zou heel erg rot zijn als je Endo hebt, maar dan weet je wel 'wat' er is. Liever weten wat er aan de hand is dan nog maanden doorgaan zonder dat er iets gebeurd. Dus ik hoop voor je dat alles goed komt! Succes verder!
     
  11. hopes

    hopes Bekend lid

    24 nov 2006
    804
    0
    0
    nederland
    Heb in een depressieve bui alles gewist...hihi
     
  12. hopes

    hopes Bekend lid

    24 nov 2006
    804
    0
    0
    nederland
    Dank je, gevoel is erg dubbel, stel je voor dat het inderdaad endometriose is.... wat dan!, maarja, de onzekerheid van iedere maand weer hoop hebben is dan gelukkig wel weg... die teleurstelling is niet meer te doen, daarbij ben ik zo ziek van mijn menstruatie, daar word je niet vrolijk van (en mijn baas ook niet!)
     
  13. Marisha

    Marisha Fanatiek lid

    15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Hoi Hopes,

    In de MMM belanden is altijd een dubbel gevoel. Langs de ene kant is het erg want vanaf dan weet je dat het niet meer langs de "natuurlijke" weg lukt, langs de andere kant is echt een opluchting want je staat er eindelijk niet meer alleen voor, je moet alleen nog maar alle onderzoeken en behandelingen ondergaan tot je zwanger bent (want daar doen we het toch voor ;))

    Ik wil je alvast veel succes wensen bij de gyn volgende week (de week zal wel vliegen) en hoop dat je toch nog een andere diagnose te horen krijgt of dat je snel zwanger mag zijn!
     
  14. hopes

    hopes Bekend lid

    24 nov 2006
    804
    0
    0
    nederland
    morgen is the big day......ben benieuwd! ik hoop dat er iemand voor me duimt x
     
  15. prinses

    prinses VIP lid

    20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik ben al begonnen!
     
  16. lot23

    lot23 VIP lid

    13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    veel succes morgen hopes duim voor je
     
  17. Marisha

    Marisha Fanatiek lid

    15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Hier draaien de duimen ook al... succes!
     
  18. daan75

    daan75 Actief lid

    7 aug 2006
    373
    0
    0
    randstad
    veel succes vandaag meis,
    en bedenk dat ook al is het endo er vele meiden gewoon zwanger mee geworden zijn.
    geef de hoop niet op hoor!

    Liefs,
    Daan
     
  19. hopes

    hopes Bekend lid

    24 nov 2006
    804
    0
    0
    nederland
    nou, ik ben geweest, vond het doodeng! heb een inwendig onderzoek gehad en een inwendige echo..... wat voelde ik me rot zeg, maarja hoort er bij he! De gyn kon geen endometriose vinden, maar het kon zijn dat het in de wand van de baarmoeder zat, maar dat was geen belemmering voor het zwanger worden zei hij. Een laposcopie ofzo moet ik de toekomst uitsluitsel geven.

    Hij vroeg aan mij of ik wilde starten met verdere fertiliteitsonderzoeken.. ik heb alle spullen en papieren meegekregen maar vind het doodeng!

    k ga eerst maar eens even lekker op vakantie! mijn vriend wil het echt niet, en van mij hoeft het ook niet tel op sprong hor, eerst nog maar eens een half jaartje proberen en dan verder kijken...
     
  20. daan75

    daan75 Actief lid

    7 aug 2006
    373
    0
    0
    randstad
    das op zich fijn nieuws toch meis,
    ga er dan maar vanuit dat het geen endo is en zeker geen endo die het zwanger worden moeilijk zou maken.
    misschien dat dat een beetje rust geeft....

    het is denk ook wel echt iets wat je samen moet willen, want al die testen en zo, daar moet je echt samen achter staan, anders geeft het alleen maar spanningen...
    succes meis en fijne vakantie.

    liefs,
    Daan
     

Deel Deze Pagina