Hoi dames, ik ben al zo'n 6 jaar bezig met zwanger worden. en ik heb vorige week donderdag mijn eerste IUI gehad, de dag NA eisprong. mijn vriend heeft traad zaad en iets minder zaad. maar niet zeer ernstig. ik heb na een BBZ vorig jaar nog maar 1 eileider over. en afgelopen woensdag avond rond 23uur mijn eisprong heftig gevoeld aan de kant waar ik geen eileider heb zitten. op donderdag ochtend 11uur heb ik mijn iui gehad. ik wil graag weten of er meerdere dames zijn die (snel) zwanger zijn geworden na de iui met traag zaad en maar een eileider. zodat ik een beetje een reeel beeld kan hebben. ik heb overigens geen hormonen e.d toegediend gekregen het was in een spontane cyclus. mijn gynae wilt 3 iui behandelingen doen, daarna een kijkoperatie. en er is ook nog de zomerstop! vandaar dat ik toch stiekem hoop dat het deze keer toch direct raak mag zijn. iemand??? groetjes
hier ook 1 eileider en bezig met iui. zaad van manlief is redelijk maar door antistoffen komt het niet ver.. met iui heeft hij zo om de 10.milj telkens terwijl normaak maar 2% beweegt zonder de bewerkingen voor iui.. ik heb ook en bbz gehad en links geen eieider meer.. bij mij springt mn eitje bijna altijd rechts waar ik nog wel een eileider heb.. maar ze zeggen dar de functie word overgenomen van de missende