Wie zwanger na cryo terugplaatsing

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Iwanttobeamommy, 9 sep 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iwanttobeamommy

    Iwanttobeamommy Actief lid

    2 jun 2019
    119
    48
    28
    Vrouw
    hoi dames,

    Wie is er zwanger geraakt na een cryo terugplaatsing.
    En de hoeveelste terugplaatsing was dat?
    Ik heb nog 7 cryo’s en de verse terugplaatsing was helaas mislukt
    Hoor graag jullie ervaringen
     
  2. Panter

    Panter VIP lid

    14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Hier resulteerde de allerlaatste cryo in mijn zoontje.
    Daarvoor 4 cryo's mislukt of niet goed ontdooit.
    Ik had totaal geen vertrouwen in cryo's meer, en toen toch!
     
  3. SD90

    SD90 Fanatiek lid

    3 nov 2017
    2.290
    2.488
    113
    Vrouw
    Hier was cryo 1 direct de goede, na een missed abortion bij de verse terugplaatsing.
    7 cryo's is wel super, hopelijk zit er een plakkertje tussen!
     
  4. Lindawen79

    Lindawen79 Bekend lid

    9 apr 2019
    896
    628
    93
    Vrouw
    Hier zwanger van de eerste cryo terugplaatsing.. helaas geëindigd in een miskraam met 7 weken. Ik heb vrijdag a.s. de 2e terugplaatsing. Spannend joh, 7 stuks ! Hoop dat de eerste meteen raak mag zijn. Succes!!
     
  5. Iamthegreenfairy

    30 jul 2019
    68
    52
    18
    Vrouw
    Hier zwanger van laatste, vierde, cryo vd poging.
    Ik zei nog tegen de arts in een gefrustreerd moment (met mn hoofd al weer bij opnieuw spuiten etc): 'ja, ik doe t maar gewoon, cryo terugplaatsing, maarja ik geloof niet dat dit blijft zitten. Wat moet je er anders mee'
    Arts zei : 'laten we met deze cryo bewijzen dat het echt mogelijk is'
    Ons meisje nu 4 maanden oud ♥️
     
  6. Iwanttobeamommy

    Iwanttobeamommy Actief lid

    2 jun 2019
    119
    48
    28
    Vrouw
    Super om jullie mooie verhalen te horen! Geeft echt weer moed.. geniet van jullie kleintjessss
     
  7. Iwanttobeamommy

    Iwanttobeamommy Actief lid

    2 jun 2019
    119
    48
    28
    Vrouw
    Ik wenssss je heel veel succes en duim voooor je!
    Ik hoop dat we beiden moeders worden in 2020
     
    Lindawen79 vindt dit leuk.
  8. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Mijn jongste was een cryo, dat was de 2e cryo terugplaatsing )
     
  9. suikerklontje

    suikerklontje Fanatiek lid

    23 nov 2015
    1.116
    522
    113
    Ik heb geen verse tp gehad.
    2x zwanger geraakt met eerste terugplaatsing van een cryo.

    Ik wens jullie heel veel succes
     
  10. Bloem4

    Bloem4 Fanatiek lid

    3 jul 2013
    1.627
    779
    113
    Vrouw
    Spannend! Ik was ook zwanger van een cryo maar helaas een vroege miskraam. Er zijn een heleboel vrouwen zwanger geworden van een cryo dus het is zeker niet onmogelijk!
     
  11. Dreamer29

    Dreamer29 Fanatiek lid

    25 feb 2015
    2.546
    965
    113
    Ik werd zwanger van de eerste cryo van poging 2. De negende terugplaatsing in totaal...
     
  12. Cinderella2030

    29 dec 2016
    39
    2
    8
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal, ik heb gister ook gehoord dat onze eerste verse ICSI poging voor kindje No 2 mislukt is (een dochter gekregen van tweede verse IVF poging in 2018). Wij hebben nu nog 5 cryos in de vriezer, maar ik heb er zo weinig vertrouwen in. Ik heb tot nu toe 4 cryo terugplaatsingen gehad-allemaal mislukt, dus ik heb niet zo veel hoop dat een van de 5 gaat lukken. Heeft iemand hier ervaring met cryos in een kunstmatige cyclus? Mijn cryos zijn tot nue toe altijd in een natuurlijke cyclus geplaatst maar ik ga met de IVF arts overwegen om misschien een keertje een kunstmatige cyclus te proberen. Weten jullie of dat de kansen kan verhogen? Ik heb in principe een regelmatige cyclus maar de baarmoederslijmvlies is vaak net boven de 6mm wat vrij dun is en is vaak het tweede deel van mijn cyslus (na de eisprong) tussen de 10 en 12 dagen maar geen 14.
     
  13. Ila

    Ila Fanatiek lid

    30 aug 2017
    1.236
    989
    113
    Vrouw
    Ik ben van de meeste cryo’s (en de verse tp) kort zwanger geraakt. De 8e cryo uit poging 1 is blijven zitten! Het is een ontzettend frustrerend proces geweest, maar het kan dus echt.
     
  14. Snoepjes

    Snoepjes Fanatiek lid

    26 mei 2018
    4.352
    3.641
    113
    Vrouw
    Ik had in juli onze eerste cryo terugplaatsing (hele mooie blastocyste) en daar ben ik wel zwanger van geworden. Helaas werd het een vroege miskraam. Over een week of 2 hebben we onze 2e cryo terugplaatsing dus ben heel benieuwd....
     
  15. Mya

    Mya Fanatiek lid

    12 apr 2012
    2.603
    2.172
    113
    Hier 3 kinderen mogen krijgen via icsi, eerste twee zijn beide van een verse poging, tussendoor ook vele cryos teruggeplaatst gekregen, twee vroege miskramen werden dat, ik leefde alleen maar toe na de inmiddels derde icsi poging voor derde kindje, en wou zo snel mogelijk door de cryos heen, mocht er twee tegelijk terugplaatsen omdat ik inmiddels 37 was. En bij de derde poging met 2 cryos tegelijk, werd ik zwanger. Eerst dacht ik, zonde van de tijd wordt toch weer een miskraam, ( had van de laatste verse poging een ma gehad, kwam er pas met 10 weken achter, en toen was t hartje al bijna 2 weken gestopt helaas) maar 1 van deze cryos bleef zitten, en is mijn super lieve zoontje van nu bijna 6 weken.

    Hoop dat de cryos bij jou en iedereen die ermee bezig is, mogen blijven zitten en uitgroeien tot super lieve baby’s.
     
  16. Vlindertje0102

    Vlindertje0102 Fanatiek lid

    22 jun 2018
    2.554
    2.229
    113
    Vrouw
    Ben nu momenteel zwanger van de 4de cryo terugplaatsing.
    Heb alles teruggeplaatst gehad in kunstmatige cyclus.
     
  17. Yviev

    Yviev Fanatiek lid

    23 dec 2017
    3.015
    2.709
    113
    Vrouw
    Hier zwanger van de 1e cryo terugplaatsing.
    Verse tp niet gehad ivm (dreigende) overstimulatie.
     
  18. Ruubs

    Ruubs Bekend lid

    27 feb 2015
    976
    254
    63
    Vrouw
    In 2016 ben ik zwanger geraakt van de eerste cryo. Dat werd een eeneiige tweeling.
    Dit jaar 4 cryoterugplaatsingen gehad (en 1 verse). Ben nog in afwachting van de laatste tp, maar verder zonder positief resultaat.

    Veel succes!
     
  19. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief

    Ik heb 2 keer een cryo tp gehad.

    1ste was een 2cellige die dus heel slecht de vriezer in ging. En er slecht uit kwam. Werd niks.

    2e was een 6 cellige, werd met 6 cellen ingevroren op dag 4. Ontdooid en 6 cellen. Volgende dag ook 6 cellen.
    De gyn had weinig hoop.
    Maar; dat kleine 6 cellige klompje is mijn dochtertje, 10.5 en hartstikke gezond ♡

    Ik heb in totaal 5 keer een tp gehad. Waarvan 3 keer zwanger, 1 keer een miskraam en 2 keer een gezond kind gekregen.

    Veel succes dame ♡ alles in mij wenst voor jullie!
     

Deel Deze Pagina