Hallo allemaal, Ik had al eerder een topic over een kinderwens. Ik en mijn man hebben besloten om in december voor de eerste ronde te gaan. De reden hiervoor omdat ik dan in de zomer beval. Nu zit ik te denken en denk 1. wie zegt dat het gelijk raak is mischien duurd het veel langer. 2. Ik kan gewoon echt niet meer wachtennnnnnnnnnn. Ik ben nu ongesteld als ik klaar ben wil ik er gelijk voor gaan! droom en zie nog alleen maar overal baby´s. Mijn man komt zo van werk ik ga gelijk met hem praten hooop dat die ook hetzelfde voelt. We moeten er natuurlijk samen achter staan! Ik maakte me steeds zorgen omdat ik nog een studie volg, maar heb net me moeder gesproken ze zegt schat zodra de kleine er is sta ik 24 uur per dag voor je klaar, je hoeft je nergens druk om te maken je bent niet alleen! Desnoods pas ik elke dag op, ik wil graag oma worden! mijn schoonmoeder zij laats ook hetzelfde als je een baby heb pas ik op! en mijn man is er ook! Maakte me druk stel heb veel huiswerk in zulke gevallen heb hun dan! Wij hadden sowieso besloten om zwanger te worden maar het is gewoon erg fijn om te horen dat je er echt niet alleen voor sta. Het word onze eerste kindje vandaar dat ik veel kan kibbelen. Inplaats van december te beginnen wil ik nu gelijk beginnen 4 maanden eerder. Met het feit dat ik niet rekening hield dat het lang kan duren. Ik ging er gelijk van uit dat je hup zwanger raakt, beetje naief. Na hoeveel rondes zijn jullie zwanger geraakt onder de zwanger. Is het normaal dat ik me zo druk maak om alles, volgens mijn man maak ik me te druk en moet ik het over ons heen laten lopen. heb zelfs al namen bedacht en hoe ik het aan iedereen ga vertellen. xx
Hoi hoi, Het was februari 2012 en ik wilde heel graag een kindje en mijn man natuurlijk ook. Maar we zouden in augustus op vakantie gaan dus aankomende maand. Ik dacht eerst het gaat moeilijk worden en wordt warm weet niet of ik het aankan. We waren van plan om nu pas te beginnen met een kindje. Ik ha zo'n kinderwens en heb idd met me man het besproken. Ik wilde gelijk beginnen en mijn man vond het prima. Dus ben ik gewoon gelijk dus eind februari gestopt met de pil. Ik was niet gelijk zwanger. Pas 3e ronde was ik zwanger. Niet te laat maar ook niet 1e keer raak. Nu ben ik 14 weken zwanger en heb helemaal geen spijt. Dus denk eerst goed na en bespreek het met je man. Het kan 1e keer raak zijn maar kan ook maanden of jaren duren. Hoop dat je een goede keus maakt en gelijk zwanger raakt. Succes!
Thanks voor je reactie! Jij kon dus ook al niet wachten hihihihi. Ja wij gaan er ook sowieso voor we hadden afgesproken in december maar ik kan ook echt niet meer wachten. Wat mij betreft is het gelijk raak. Maar we moeten het natuurlijk allebei willen, dat is het aller belangrijkste. Ik heb zelf 2,5 jaar de pil geslikt en ben in mei al gestopt met de pil. Wou me lichaam de tijd geven om te ontpillen me cyclus is al gelijk normaal. Heb al 2 echte menstruaties gehad dus dat is al positief.Ik ben nu ongesteld dus al mijn man het ook wil kunnen we v.a volgende voor de eerste ronden gaan. Maar toch je weet maar nooit sommige zijn gelijk zwanger bij andere duurd het langerr. Ik hoop dat ik een van die gelukkige ben die gelijk zwanger raakt maar dat weet je natuurlijk nooit. Ik wil gewoon gelijk beginnen ik hoop dat manlief daar hetzelfde over denkt! xxx
ik zou je er als ik jou was niet teveel blind op staren dat je gelijk zwanger bent mijn moeder en schoonmoeder waren alle keren in 1 e ronde zwanger ik had voor me zelf er een half jaar voor uitgetrokken en inmiddels zit ik in ronde 11 en nog niet zwanger dus ga ervoor maar stel je niet teveel in op ik ben gelijk zwanger succes ermee
Ik heb net mijn man gesproken gesproken en we gaan ervoor! Dit word onze eerste ronde zo spannend! yeaahh
Goedzo meis! veel plezier geniet ervan, en ondanks dat het wel even kan duren, hoop ik voor je dat het snel raak is hoe lang was je aan de pil?
Dankjewel! Ja, ik was er al veel mee bezig maar nu we deze maand voor het echt gaan vind ik het wel heel spannend. Ik hoop echt dat ik in de eerste ronde zwanger raak! lijkt me zo geweldig. Ik zat 2,5 jaar aan de pil. Ik ben in mei al gestopt met de pil en heb nu 2 echte menstruaties gehad, de tweede heb ik nu. Niet last gehad van ontpillen mijn cyclus was gelijk weer in orde dat is al een ding positief nu nog zien zwanger te raken. Wat houden die pendels in eigenlijk en ben jij al zwanger
Nee, zit in ronde 4 nu op cd 6 en iedere keer een heel laat ei, in de vierde weer pas.. had een te korte LF maar laatste keer ging het de goede kant op Die pendels zijn dames die voor mij met een pendel hebben voorspeld wanneer ik zwanger wordt en wat het wordt.. Onderaan het forum staat een topic over pendelen en hoe het werkt.. 2,5 jaar maar aan de pil, al 2 ongi's gehad en geen pilverschijnselen, dat klinkt veelbelovend
Veel succes, ik hoop dat je snel zwanger raakt. Het is wat met due eisprong soms. Ja tot nu toe gaat het goed hopen dat het nu ook zou blijft natuurlijk nu voor het echte gaan! Ow oke lijkt me wel grappig om het ook te doen voor de gein. Lijkt me wel leuk als we af en toe kletsen en elkaar op de hoogte houden als het raak is. xx
Spannend!! wij zijn nu ook bezig met de eerste ronde. Herken wel dat je er erg veel mee bezig bent, hier ook! Ben ook zo benieuwd hoe lang het duurt voor het raak is, realiseer me dat het heel lang kan duren maar hoop zo dat het snel raak is! succes met klussen!!
Ow wat leuk! Ja echt ik ben er heel veel mee bezig. Zit daarom ook zoveel op de site. Hoop voor je dat het gelijk raak is. Zat je hiervoor aan de pil? Succes ook met klussen.
Succes allemaal. Hou er wel rekening mee dat je cyclus niet meteen 28dg hoeft te zijn. Hier werd ik pas ongi op dag 38. En een vriendin van mij op dag 41. Dat heeft ons geld gekost met testen hahahahahaha. Ohja en ronde 2 zwanger!!
wat leuk dat je man er ook gelijk voor wil gaan. Heel veel plezier en geniet er van maar wat sommige ook zeggen ga er niet vanuit dat het gelijk raak is. Tuurlijk kan het maar zou jammer zijn als het niet zo is en je heel teleurgesteld ben. Ze zeggen natuurlijk gemiddeld half jaar tot een jaar. Heel veel succes
Hier allebei de keren zwanger geworden in 1 keer. Toevallig 2 keer in de zomer. Mijn oudste is van eind juli en nu nog maar afwachten wanneer deze zich aandient. Waarom heb je zon voorkeur voor de zomer als ik vragen mag?
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Geniet ervan.. Ik ben in mei gestopt met de pil, en gelukkig ben ik gelijk weer regelmatig ongesteld geworden. Niks van ontpillen gehad alleen moet ik wel zeggen had wel barstend hoofdpijn. Gelukkig zit het met mijn cylcus wel goed, maar toch je weet nooit wat je lichaam kan doen. Het kan ineens weer anders, zoals ik hoor bij andere. Maar hopen van niet natuurlijk! Zo zie je maar wat zo een kleine pil wel niet allemaal kan doen. Liefs yasmin
Als je in december start, kom je trouwens uit in de herfst . Als je nu start in april/mei. Dan kan het ook al mooi weer zijn
Thanks! Ja, daar heb je helemaal gelijk in. Toch hoop je er stiekem op. Het zou het allemaal net even leuker maken. We beginnen met ronde 1 is het raak Yeaahhh happy happy! Zo niet op naar de volgende ronde. Moet het allemaal gewoon afwachten of het nou gelijk raak is of pas na een paar rondes. Het is nog de vraag kan ik wel kinderen krijgen. Je weet maar nooit he. Liefs
Zo zie je maar de een word in de eerste ronde zwanger en een ander na een tijdje. Het is de eerste keer dus dan denk je stiekem toch dat het wel gelijk raak zal zijn, Maar moet daar zelf echt niet vanuit gaan. Straks ga ik mezelf heel erg teleurstellen. Ik volg op dit moment nog een studie en stel als ik deze periode zwanger raak, hoef ik bijna niks te missen. Dan valt mijn verlof in de zomervakantie. Zoniet dan maar wel verlof opnemen. Je kunt plannen en plannen maar uiteindelijk is moeder natuur die beslist. Het zou wel fijn. Hoeveelste ronde ben jij, het is je derde kindje toch. liefs