Hallo allemaal, zit op dag 20/28 en heb sinds drie dagen SPIERWIT verlies in mijn onderbroek, echt de kleuren van melk en de structuur is echt plakkerig... heb ik normaal nooit, iemand verklaring ?
ik had dat ook nooit alleen op het moment dat ik zwanger bleek te zijn. Het was bij mij dikker,plakkeriger en witter dan normaal. Eerst dacht ik dat me ongi er aan kwam maar toen bleek ik zwanger te zijn hoop dat het voor jouw ook een voorteken zal zijn
Hey Hitchke Wij lopen gelijk hahaha!! Ik heb ook vandaag plakkerige witte afscheiding, weet niet of het een teken is. Hoop het voor ons allebei. Verder niet echt veel kwalen, alleen erg veel pijn in de onderbuik en lies. Ook mijn tepels voelen een beetje prikkelend aan..... Groetjes Jessie
oh spannend hé meiden, ja heb alleen wat steken in buik en onderrug voor de rest niets, maar echt opvallend dat witverlies !!! spannend wel hoor, ben aan mijn 2e ronde bezig en jullie ?
Ik ben bezig met mijn 7e ronde dus begin ook een beetje ongeduldig te worden hahaha... ben ook wel erg moe, maar dat kan ook liggen aan het weer en dat het smorgens donker is als ik naar het werk ga..... Echt spannend allemaal!!
Ja ik maak me alleen zorgen over mijn late temperatuurverhoging, is maar sinds deze morgen verhoogd en heb denk ik woensdag mijn ei gehad !!!!
hey meiden, Ik heb dat nu ook weer. De vorige keer dat ik zwanger was, heb ik dat ook gehad. Dat liep echter uit op een miskraam met 6 weken. Helaas. Nu hoop ik natuurlijk dat het weer raak is! Ben benieuwd naar jullie berichten!
Hey Lientje, ik hoop en denk wel dat dat witverlies niets met een miskraam te maken heeft! zullen we elkaar in dit topic op de hoogte houden ivm onze symptomen en evolutie tot NOD ?
Ja dat vind ik een goed idee! Ben wel benieuwd of de kwalen hetzelfde zijn/blijven. Ik weet eigenlijk niet hoe het met mijn tempratuur zit aangezien ik die eigenlijk nooit opmeet omdat ik mijn eisprong heel goed voel. Heb nu wel erg rode blosjes (volgens mijn collega) haha... Pff mijn rechteronderbuik doet wel zeer hoor!!
Ik ben benieuwd wie er posi gaat testen. Duim voor jullie allemaal hihi. Spannend he die dagen voor je NOD. Ik was ook heel erg ongeduldig en teste al 4 dagen voor NOD heel licht posi.
oja mijn symptomen waren(voor dat ik wist dat ik zwanger was) heel erg rommelende darmen ook veel last van diaree. Het gevoel dat alles heel licht in me hoofd was(ik dacht zelfs dat er iets ergs aan de hand was zoals hersebloeding ofzo)het gevoel dat ik steeds weg ging vallen. Heel moe ineens. En dan de witte afscheiding die heb ik nu nog steeds hoor wel wat minder dan in het begin.
Hitchke: Ik ben ook uit 1984. Dat witverlies heeft met je ei te maken. Dus ik hoop dat jullie een paar dagen geleden goed jullie best hebben gedaan haha. Succes vogende week!!
neenee, het is niet dat wit verlies, anders dan rond mijn ei...... het is niet draderig en eiwit achtig !!! het is papperig en melk wit achtig !!!
Heb zelf ook last hiervan gehad, alleen was dit een slijmerig goedje, een kwakje.. beetje ranzig uit te leggen, hoop dat het duidelijk is. Heb dit volgens mij vlak na mijn ei gehad. Meen er ook een geelachtig puntje in te kunnen ontdekken. Heb dit nog nooit gehad, geen idee waardoor dit komt, iemand dit ook meegemaakt??
@ ninja, dat licht in mijn hoofd herken ik heel erg, ben al bijna 5 dagen ontzettend duizelig, heel naar gevoel. We zien wel of mijn lichaam me voor de gek houdt of niet! Ik houd jullie op de hoogte.