Hoi hoi, Wist even niet waar ik het anders moest neerzetten, maar ik ben zo blij en wilde het gewoon even van me af tikken, daar ik dit nieuws uiteraard niet aan iedereen kan/wil vertellen! Mijn man is om, we gaan begin 2010 voor een 2e kindje!! Ik wist al langer dat ik het begin 2010 wel weer wilde proberen, maar mijn man was nog in dubio. Dat vond ik best wel moeilijk af en toe, die onzekerheid. Ik had het in de zomervakantie aangekaart en het verder laten rusten. Toevallig kwamen we er van de week op en toen vertelde hij er dan ook voor te willen gaan. Ik ben zo blij! Onze dochter zal dan 20 maanden zijn. Gaan er nog meer meiden begin 2010 voor een beebje? groetjes mutsie.
hi mutsie, bij de clubs vind je een topic met allemaal meiden die bezig zijn of gaan voor een tweede! Zelf gaan we ook binnenkort voor een tweede! Iets eerder dan jij: We gaan eerst trouwen over 2 weekjes en daarna mogen we los! Onze zoon is nu bijna 22 maanden (20 maanden gecorrigeerd; extreme vroeggeboorte destijds), dus wel een beetje vergelijkbaar met jouw dochter. We hebben bewust even wat langer gewacht (ik wilde er eigenlijk proberen 2 jaar tussen te laten zitten), omdat onze zoon zich wat langzamer ontwikkelt en het 2de half jaar veel ziek is geweest en we dus eerst even wilden bezien hoe alles met hem zou gaan. Maar alles gaat nu goed met hem gelukkig! Dus: eerst trouwen en dan aan de klus voor een tweede! Vind t zo spannend! Zou nu een meid wel leuk vinden, maar een 2de jongetje zou ook fantastisch zijn!