Nu pas geloof ik het echt!

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Live, 28 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Live

Live Actief lid

16 jun 2010
    175
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zes weken geleden heb ik een test gedaan; zwanger!
    Daarna nog twee testen gedaan want ik wilde het zeker weten...

Ik kon maar niet geloven dat ik zwanger was, die testen waren geen bewijs voor mijn gevoel....al had ik ook genoeg zwangerschapskwaaltjes, ik durfde het niet te geloven, tot gisteren...

Ik heb mijn eerste echo gehad, ons kindje kunnen zien en het hartje zien kloppen, wat een opluchting! Nu kan ik echt gaan genieten van het zwanger zijn, wat een heerlijk gevoel!

2. dbrgrsmr

dbrgrsmr Actief lid

24 mrt 2010
    460
    0
    0
    gelderland
    hey meid...wat gaaf dat je je echo gehad heb...ik kan ook niet wachten!

heb weinig kwaaltjes en vraag me soms ook echt af of het wel echt zo is...hopelijk word het bij mij straks ook allemaal wat echter als ik het gezien heb!

xxx

3. jamejozie85

jamejozie85 Niet meer actief

van harte gefeliciteerd, ik kan me dat best wel voorstellen, het is eigenlijk ook heel onwerkelijk tot je dat hartje in je hebt horen kloppen, tot die tijd lijken het me gewoon hele rare kwaaltjes, en ja leuk mooie testen,
    maar van harte gefeliciteerd en geniet er nu maar van

4. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Fijn voor je meis! Een hele geruststelling lijkt me zo.. en natuurlijk de bevestiging dat het echt is :)
    Geniet van je zwangerschap! en nog GEFELICITEERD!!

5. Jalou

Jalou Bekend lid

5 feb 2010
    931
    0
    16
    Rotterdam
    Lekker gevoel is dat!!

Ik had ook pas na mijn echo bij 12 weken echt het gevoel dat het goed zat en dat ik zwanger ben. Daarvoor kon ik het nog neit bevatten.

Gefeliciteerd en geniet ervan!!!

6. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Gefeliciteerd :D

7. Live

Live Actief lid

16 jun 2010
    175
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie lieve reacties!
    Ben nu al twee dagen helemaal in de wolken, wat een gevoel!

@ dbrgrsmr: wanneer heb jij je eerste echo? het zal vast allemaal wel goed zitten hoor! probeer er van te genieten dat je zwanger bent, het is zonde om je druk te maken (al ken ik het gevoel!)

8. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    gefeliciteerd!!!

9. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Geweldig!
    Super gefeliciteerd!

10. dbrgrsmr

dbrgrsmr Actief lid

24 mrt 2010
    460
    0
    0
    gelderland
    hey weet nog niet, moet 9 aug voor intake, en maken dan een afspraak voor de echo dus zal wel de week daarna zijn...kan nu al niet meer wachten!

X

11. Live

Live Actief lid

16 jun 2010
    175
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kan me voorstellen dat je niet kan wachten! Ik had mijn intake bij 9 weken. Toen had ik ook al een afspraak staan voor mn eerste echo bij 12 weken.
    Gelukkig kreeg ik bij de intake de vraag of ik misschien mijn echo eerder wilde?! JA GRAAG!

Ik kan nu al niet wachten op de volgende echo, dat zal wel een pret-echo worden!

Succes met wachten nog even!

x

12. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    Ooooh, heel erg herkenbaar hoor! Toen ik mijn eerste echo kreeg was dat ook zo bijzonder! Ze deed wat van dat gel op mijn buik en toen dat ding erop. Ik had echt zoiets van: Nou, als we niks gaan zien, dan geloof ik het ook! Kon het namelijk echt niet bevatten dat er een baby in mij groeide.
    Maar toen zag ik toch echt een kleine, bewegende baby op het schermpje!! Dat was zoooo bijzonder! Dan is het ECHT echt! Had eerst wel het idee dat ik naar een filmpje aan het kijken was. Zo onwerkelijk dat dat kleine frummeldingetje echt in jouw buik zit!!

Gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet ervan!!

Deel Deze Pagina