hallo dames, Ik heb net mijn menstruatie gehad, een dag of 3 en verlies nu enkel nog wat bruin, ik heb gisteren onveilige sex gehad zonder er eigelijk bij na te denken, nu is mijn vraag: Kan ik bevrucht zijn? mijn menstruatiecyclus is heel onregelmatig, dus vraag ik me af of het kan. Als ik zwanger zou zijn zou ik het helemaal niet erg vinden, hoor!
ik heb mijn menstruatie gekregen op zondag 22 december, het duurde een dag of 3, dan bruinverlies en gisteren onveilige sex gehad! cyclus is wel heel onregelmatig!
Als je 22 dec voort laatst ongi bent geweest lijkt het me sterk dat je nu bevrucht bent. Want je ei komt pas 14 dagen na je ongi.
Hoi Christy, Dat zou betekenen dat als je zwanger zou zijn, je eisprong op dag 5 (2 dagen na je menstruatie) van je cyclus zou hebben. ZO vroeg een eisprong komt volgens mij erg weinig voor. Als je een onregelmatige cyclus zou hebben, denk ik toch dat je eisprong later is. Ik denk niet dat je zwanger bent.
4 dagen na je ongi hm zou kunnen als je een hele vroege eisprong hebt. Ik heb dat zelf namelijk ook. Dag 10 heb ik mijn eisprong dus dat zou betekenen dat de zaadjes een paar dagen moeten overleven. Het zou kunnen maar een kleine kans
Ik begin intussen steeds meer vreemde verhalen te horen wat betreft bevruchting... ...dus waarom niet? Een combinatie van een vroege EIsprong en zaadjes die lang in je lijf overleven kan uitlopen op een bevruchting. Dus ja het kan (denk ik) maar de kans is klein.
ja ik denk dat het ook wel kan aangezien sommige vrouwen achteraf als ze zwanger zijn kunnen uitrekenen wanneer ze bevrucht zijn.. en dan denken ze huh? maar toen was ik net ongesteld geweest.. maar de kans is wel heeeel klein... dan zouden de zaadjes erg lang moeten overleven Of je eitje zou erg vroeg moeten komen...
Precies Ghita! Ik ben vorige week zo'n 'verhaal' in de Bijenkorf tegengekomen Een kennis van me die idd onveilige sex had (want ze pas ongesteld geweest dus dacht ze dat ze niet zwanger kon raken) en nu dus 24 weken zwanger is (en er gelukkig heel gelukkig mee is ). Idd een combinatie van vroeg EItje en superzaad dat lang zijn geduld heeft weten te bewaren om zijn slag te kunnen slaan.