wie zwanger ondanks pil. en eerst negatieve test en toch zwanger?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door beertje87, 23 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beertje87

beertje87 Actief lid

16 sep 2008
    339
    0
    0
    ik ben dus benieuwd na de dames wie door de pil heen zwanger zijn geworden en dat je teste en dat de test negatief was terwijl je wel zwanger bleek te zijn later,

vorige maand werdt ik niet goed ongi alleen wat bruinig dit denk ik omdat ik een beetje met me pil heb lopen kloten, 3,4 x vergeten en toen wou ik hem doorslikken ivm mooi weer toen weer vergeten kreeg gelijk wat bruinig toen snel pil ingenomen maar het bruine werd ergen toen toch maar gestopt met de pil veder in te nemen.
    alleen toen stopte na een paar dagen dat bruine ook en werd ik dus niet ongi veder, toen heb ik voor de zekerheid een test gedaan die was negatief, dus weer aan de pil...

alleen nu heb ik dus best wel wat kwaaltje die ik bij mijn vorige zwangerschap ook had namelijk:

me exceem is heel erg terug gekomen (heb ik nooit gehad kreeg ik in me vorige zwangerschap)
    aldoor ongesteldsheids kramjes
    lage rugpijn
    misselijk s´avonds
    op me buik liggen voelt raar.

nou kan het ook zijn dat ik natuurlijk doordat ik niet goed ongi ben geweest nu die klachte krijg omdat me lichaam mischien wel zit te wachte tot ik ongi wordt, maar ik heb wel vaker me pil door geslikt en heb dit nog nooit gehad.

dus ben erg benieuwd naar mensen die ook zwanger bleken te zijn ondanks de pil en een negatieve test.

2. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Hey,

Ja, ik heb 4 negatieve testen in me handen gehad en de 5e was uiteindelijk positiever dan positief zoals je aan me banner kan zien ;)

3. beertje87

beertje87 Actief lid

16 sep 2008
    339
    0
    0
    slikte je ook de pil?

ik heb nou donderdag me laatste pil geslikt voor me stopweek dus ik ga ff kijken nu of ik wel ongi wordt.

bij me zoontje was trouwens ook laat met posi test pas op dag 42 terwijl me nod meestal met 32 dagen was 10 dagen later dus.
    had ook eerst een paar negatieve teste maar was toen allang niet meer aan de pil haha

4. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Ja, ik was toen ook aan de pil... Tijdens me stopweek kreeg ik me periode maar niet, maar zocht er niks achter want zat midden in een stressvolle tijd... Meestal wordt ik gewoon ongesteld als de rust weer is wede gekeerd ondanks dat ik dan geen stopweek heb... maar dat was deze keer niet zo en dan ga je tog flink twijfelen he :) dus ik een test gehaald, negatief, niks aan de hand dacht ik nog ;) toch maar een extra stopweek ingelast, weer niks, weer een test... negatief... paar dagen later nog 2 testen... weer negatief... nog steeds geen periode... uiteindelijk dacht ik nog 1 pakje testen halen want ik begon toch wel een beetje te stressen ;) en de 5e test was overduidelijk positief...

Ondanks dat het niet gepland was zijn we heel erg blij met ons (toekomstig) zoontje :D

5. beertje87

beertje87 Actief lid

16 sep 2008
    339
    0
    0
    nou ik ben nog steeds niet ongi normaal op zondag avond of maandag ochtend, heel soms een x op maandag avond dus wacht nog even af en anders woensdag maar weer een test doen als die nou weer negatief is dan bel ik volgende week de dokter even voor een bloed test ik begin nou wel nieuwschierig te worden haha.
    wel afentoe die ong krampjes en rug pijn maar dat heb ik al de hele tijd dus ben benieuwd...

6. beertje87

beertje87 Actief lid

16 sep 2008
    339
    0
    0
    hier weer een test gedaan maar gewoon negatief maar nog steeds geen ongi te bekennen hier...
    wordt hier niet goed van krijg er de zenuwe van zo haha

7. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    Ik ben 5 juni voor het laatst ongi geweest.
    weer door de pil heen.
    3 dagen later gestopt om voor nummer 2 te gaan.
    sinds dien niet meer ongi geweest en steeds negatieve testen.
    afgelopen woensdag was ie positief.
    morgen moet ik na de vk ben waarschijnlijk 8 weken zwanger.

groetjes sabrina

Deel Deze Pagina