Deze keer misschien wel raak?

Discussion in 'Zwanger worden' started by ssgerundt, Mar 13, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ssgerundt

ssgerundt Bekend lid

Jul 10, 2006
    970
    0
    0
    Verplegster
    Ik heb de laatste maanden altijd een cyclus van 25-27 dagen...
    Laatste maand 25 dagen en nu zit ik al op 28 dagen, maar NOG NIET ongesteld. Ook nog niet echt het gevoel dat ik iedere moment ongesteld zou kunnen woorden.
    Zal het deze keer misschien wel raak kunnen zijn?
    Ik had Vrijdag al een test gemaakt die helaas negatief was, wat nog wel veranderen kan toch?
    Ik ben ook de laatste weel heel erg rustig gewoorden in alles.
    B.v. is on ze buurman vorige week overleden waar ik het heel erg moeilijk mee had en nog en zelf toen zei mijn lichaam op de een of andere manier, dat ik rustig moest blijven.
    Ik maak me nergens druk om, kunnen dit ook tekens van eern zwangerschap zijn???
    Moeilijk uit te leggen, misschien weten jullie wat ik bedoel.

2. pheline

pheline Fanatiek lid

Dec 15, 2010
    1,455
    0
    0
    ik weet niet of dat een teken van zwangerschap is maar het zou kunnen dat je dat je wel zwanger bent. sommige meiden testen pas een week na nod positief en sommige daarvoor al.
    het is per vrouw verschillend en per cyclus.

ik zou nog even een paar dagen wachten en dan weer testen.

succes

3. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

dit is misschien niet het antwoord wat je wilt horen :) maar door stress kan je nod ook opgeschoven zijn.
    Vorige maand had ik ook geen aanwijzingen dat ik ongesteld zou worden maar ik was wel erg gespannen door drukte op het werk. Daardoor was mijn nod ook ineens 2 dagen later.

Ik zou in ieder geval morgen of overmorgen weer testen hoor! Succes!

4. ssgerundt

ssgerundt Bekend lid

Jul 10, 2006
    970
    0
    0
    Verplegster
    Ik wil niet zeggen dat ik stress had, ben ook bewonderlijk rustig de laatste dagen?!

5. Dot

Dot Fanatiek lid

Nov 18, 2007
    1,958
    0
    0
    Dat had ik ook. Alsof de hormonen je onder de duim houden.
    In het begin van mijn vorige zwangerschap had ik flink wat rotdingen te verwerken, maar toch bleef ik er vrij berustend/gelaten onder.
    Heb wel een paar keer gehuild maar raakte absoluut niet in paniek of wat dan ook.
    Dus.......;)
    Succes!

6. KateK

KateK VIP lid

Dec 26, 2008
    5,185
    0
    36
    Drenthe
    Mijn cyclus liep soms van 26-28 dgn wel eens uit naar 30.. dat deed die een paar keer per jaar.. tis wel spannend, maar het kan zo maar door verschillende factoren.. Ik zou over een paar dagen nog eens testen.. en als het dan nog negatief is vrees is dat de ongi vanzelf doorbreekt.

Share This Page