Hoi Kelly welkom! Ja weet je wat het is ik denk dat het ook zo lijkt ik bedoel van de mensen die je ziet met baby's weet je ook niet wat daar achter zit. Maar ik ben blij dat er een forum is waar we met elkaar kunnen kletsen want mn mannetje zegt gewoon het komt vanzelf haha. Ik heb vanaf oktober ook babyboom gevolgd, en ik denk als ik dat niet dat gezien dat ik er minder mee bezig was want je wordt gewoon ff met je neus op de feiten gedrukt. Ik dacht ook dat ik deze periode super zou vinden maar als ik eerlijk ben vind ik het maar zenuwslopend Groetjes Lara
Het kan echt heel verschillend zijn. De 1e keer dat ik zwanger was, was het in de 1e ronde raak. Helaas is de zwangerschap beëindigd en nu zijn we alweer met ronde 6 bezig... Terwijl ik dacht dat wel weer snel raak zou zijn, gezien de 1e keer. Ik vind het wel lang duren, hopenlijk lukt het deze maand wel.
euhm effe terugdenken: 1e in ronde 2 maar werd na 7 weken een mk 2e in ronde 4 en werd een gezonde dochter nu: zit ik in ronde 3 en weet nog niets. Zou een mooi gemiddelde zijn van de twee. Maar men zegt het wel vaker: "het is niet omdat je ervoor snel zwanger geraakte, dat dat nu ook lukt"... Jaja, toch lekker blijven hopen! Het verbaasd me hoeveel vrouwen eigenlijk al een mk hebben gehad... Ik had er nooit bij stilgestaan. De pendel van mijn schoonmoeder zegt me dat ik er nog een tegemoet ga vooraleer nog een gezodne dochter te hebben. Hopelijk liegt die lekker! Succes Kitty
ik was ook zwanger in ronde 5 en dat was een vroeg miskraam. toen zwanger in ronde 8. succes! hoop blijven houden hoor.
Hey allemaal! Ik ben in ronde 6 zwanger geraakt van m'n meisje. De gyné zei toen dat het echt wel de gemiddelde tijd was, maar als je iets echt wil, duurt een half jaar al lang natuurlijk. Toch mag je dan echt van geluk spreken! Je hoort ook gewoon veel gemakkelijker dat mensen snel zwanger geraakt zijn, dat vertelt ook leuk. Maar als je er al zéér lang mee bezig bent, wordt het een moeilijker onderwerp, denk ik. Dat zeg je niet tegen jan en alleman... Ik ben benieuwd of wij ook bij een 2e kindje zoveel geluk mogen hebben (ook al is dat pas voor over een paar maand), want dat weet je ook nooit op voorhand. In ieder geval, Lara (ben trouwens een naamgenootje), véél succes en hoop toegewenst!
Hallo meiden, Ben blij dat je deze topic hebt geopend, was ook nieuwschierig naar hoe "snel" het anderen is gelukt. Moet vandaag ongi worden hoop echt dat het uitblijft, maar ik voel krampjes dus ik denk toch dat het niet zover is voor mij. Dan maar op naar 4e ronde. Nou suc6 nog met het zwanger worden. 8) Chu
Bedankt voor alle reacties! Sta er ook weer heel anders tegenover gewoon nieuwe ronde nieuwe kansen! Maar het is me ook wlelopgevallen dat het dus niet bij iedereen zo snel gaat maar bij degene bij wie dat wel zo is daar hoor je het gewoon vaak van. Maar ik vind met 6 mnd zwanger worden ook snel hoor alleen als je iets graag wil duurd alles inderdaad lang Dan denk je weleens was ik maar eerder met de pil gestopt maar ja mijn mannetje was er toen nog niet klaar voor en dat is wel belangrijk, nu gaan we er echt samen voor en dat is ook wel iets heel moois! Liefs Lara